sobota, 13 grudnia 2014

Rozdział 22

Jeżeli już tu jesteś kotek zostaw proszę komentarz 


Pamiętasz kiedy nie chciałaś skrzywdzić matki i uciekłaś? – byłaś silna.
Pamiętasz jak ukrywałaś swoją przeszłość przed Liamem? – byłaś silna.
A wiesz jaka teraz jesteś stając przed nim? – jesteś słaba. Słabsza niż kiedykolwiek. Ale chyba musisz zapomnieć o tym.
Znów musisz być silna. Dla ciebie. Dla niego. Dla was… Ale głównie dla ciebie.

- Co zaś chcesz kurwa? Mogłaś się zapytać Liama, nie śpi już – warknął co obudziło w dziewczynie jakiś ogień.
- Nie – oznajmiła pewnie. – Tym razem ci kurwa nie odpuszczę Malik.
- O-o co ci chodzi Lily? – spojrzał na nią trochę zdezorientowany. Przez ostatnie dni mało się odzywała a co dopiero przeklinała, bądź była taka pewna  siebie.
- O to do jasnej cholery, że… – zacięła cie i spojrzała na oczy Zayna. Były pełne niepewności tak jakby go zaskoczyło to co dziewczyna robi. – Ja już nie wytrzymuje… - powiedziała.
- W sensie? – zmarszczył brwi podchodząc do niej.
- Że nie wytrzymuje bycia z tobą człowieku – zacisnęła pięści gdy te słowa wychodziły z jej ust. Nie wiedziała jak to powiedziała, ale była pewna, że nie było to łatwe.
- Co przepraszam? – zawołał myśląc że mu się przesłyszało.  Uniósł rękę tak, iż blondynka myślała, że ją uderzy. Jego dłoń poszybowała w dół zatrzymana jednak przez jej przedramię. Spojrzała na chłopaka to wściekła to przerażona. A wcześniej usłyszała od Liama, że Zayn nigdy nie podniósł ręki na swoją ukochaną… Chyba się mylił.
Odrzuciła jego rękę  w bok powodując, że coś w Maliku pękło. Jego oczy momentalnie zmieniły wyraz. Były łagodne i przestraszone tym co prawie zrobił. Wyglądał tak jakby miał paść przed nią na kolana i zacząć przepraszać. Zanim jednak to zrobił na jego policzku pojawił się czerwony odcisk palców Lily. Wyznaczyła mu siarczyste uderzenie i pozostawiając go w pozycji „po liściowej” ruszyła w stronę drzwi.
- Lily! Stój – złapał jej nadgarstek, ale blondynka szybko go wyrwała.
- Jak mogłeś dupku!? Jak mogłeś to zrobić! – krzyczała na niego, a z jej oczu popłynęły łzy.
- J-ja n-nie wiem… Ja nie wiem Li przepraszam… - jąkał się szukając sensownych wyjaśnień. Ale na marne.  Szybko ujął twarz dziewczyny i pocałował, co ewidentnie było błędem, ponieważ wylądował na ziemi.
- I co?! Jak się teraz czujesz niezdaro!? – krzyczała tak samo jak on zawsze. – Co nagle odebrało ci mowę!? – płakała chyba tak jak nigdy. I poczuła coś czego nie czuła dawno. Wielki ból. Jeszcze większy od tego kiedy słyszała obelgi z ust swojego chłopaka. Nie wiedziała czemu.. Tak po prostu było. Dopiero teraz zobaczyła  co on z nią robił. I ile straciła na tym, że była łagodna jak baranek.
- To koniec rozumiesz!? – wrzasnęła. – Nie chce cie więcej widzieć!
- Ch-chyba nie będziesz miała wyboru – powiedział cicho. – Wybacz mi ja naprawdę nie chciałem żeby tak było.
- Od miesiąca tak jest…  I wiesz co? Nie straciłem tylko swojej dziewczyny, ale nie masz też liczyć co na naszą przyjaźń… Bo jej już nigdy nie będzie!
- Zrywasz ze mną? – zapytał z zawiedzeniem w oczach. Mała iskra nadziei gdzieś jeszcze paliła się w środku policjanta, ale jego dziewczyna zapadzie chciała zakończyć tą rozmowę.
- Tak. Nie mówię, że na zawsze – zmiękczyła trochę swój ton głosu i pociągnęła nosem. – Ale zraniłeś mnie… I przez długi czas nie będziesz miał na co liczyć Zayn… Nie wiem czy w ogóle masz na co liczyć…
- I tak bez powodu…
- Cofnij się w czasie jakieś dwie minuty i przypomnij sobie co zrobiłam… To właśnie byłeś ty. Tak się zachowywałeś a to że chciałeś mnie uderzyć… To jeszcze utwierdziło mnie w tym że raczej nie ma dla nas miejsca na tym świecie. Przykro mi mój drogi... Chciałam żeby to było raczej pokojowe zerwanie, ale widać, że nie mam na co liczyć… - mówić to zostawiła chłopaka w [pokoju, a sama wyszła.
Pobiegła na piętro niżej i znalazła się na samym końcu korytarza w cieniu. Nie było tam lamp a światło dzienne nie dochodziło do tamtego miejsca. Usiadła przy ścianie i nabrała powietrza w płuca.
Rzuciła go… Naprawdę rzuciła swojego chłopaka.  Zayna Malika, który tak bardzo oczarował ją w dzień, w który przyszedł tłumaczyć swojego przyjaciela. To było zaledwie trzy miesiące temu, a tyle się zmieniło.
Oparła głowę o ramie i przymknęła oczy. W jej ciele buzowały emocje, które z grubsza musiały opaść aby nie stało się coś czego nie chciała. Od krzyku zaschło jej w gardle i nagle poczuła wyrzuty sumienia.
A co jeżeli by się zmienił?- pytała sama siebie chociaż wiedziała, że Malik nie zmienił by się, i dając mu drugą szanse zraniła by siebie. I może kogoś jeszcze…
Usłyszała kroki na korytarzu i skuliła się jeszcze bardziej chcąc by nikt jej nie widział. Ktoś stanął przed nią i kucnął dając rękę na jej ramie. Z początku myślała że to jakiś obcy, ale czując znane perfumy odwróciła wzrok w stronę przyjaciela.
 - Płakałaś – stwierdził Liam podając jej rękę alby wstała, ale ta się nie ruszyła.
- No płakałam… I co? – westchnęła odwracając od chłopaka głowę. Nie chciała żeby widział ją w takim stanie. Słabą, mającą mokrą twarz od łez. Chociaż widział już jak ona płacze nadal nie miała ochoty na rozmowę.
- Już po wszystkim prawda? – zapytał siadając obok i obejmując dziewczynę ramieniem. Nie chciał żeby była sama i smutna. Nie po to zerwała z Zaynem.
- Tak po wszystkim… Nie słyszałeś jak krzyczę? – spojrzała na rękę chłopaka i uśmiechnęła się lekko. Odkaszlnęła. – Będę miała chrypkę.
- Przejdzie ci szybko… Nie ma co się martwić – uśmiechnął się też.. – Chodź do pokoju. Czuje się tu jakby mnie ktoś podsłuchiwał – dziewczyna przytaknęła i z pomocą chłopaka wstała na nogi. Weszli do jej pokoju, a Lily od razu walnęła się na łóżko. Liam przysiadł obok.
- Jak się czujesz? – zapytał zatroskany. Chyba zbyt zatroskany jak na przyjaciela.
- Bywało lepiej Li, ale musze powiedzieć, że bywało gorzej… Nawet paręnaście minut temu…
- Chcesz herbaty? – spojrzał na nią i wziął jej dłoń w swoją.
- Nie… - powiedziała cicho i położyła swoją głowę na jego kolanach. – Musze chwile odsapnąć.
Palce chłopaka delikatnie rozczesały splatane włosy blondynki formując je w delikatne fale opadające na jego nogi. Uśmiechnął się widząc jak bardzo urosły od czasu kiedy się poznali. Gładził jej głowę spokojnie, nic nie mówiąc. Na zamknęła oczy i uspokoiła się oddychając wolno. Wtuliła się bardziej w jego kolana i położyła sobie dłonie pod policzek.
- Liam – odwróciła się nagle przez co chłopak trochę odskoczył. Rumieńce pojawiły się na jego policzkach wraz z myślą, ze dziewczyna mogła zobaczyć jego wbity w nią wzrok.
- Tak? –zapytał wstrzymując lekko oddech.
- Uważasz że postąpiłam słusznie?
- Myślę że tak… Przecież ci mówiłem, że…
- Nie nie… Nie mówię z racjonalnego punktu widzenia. Z twojego punktu widzenia – sprostowała.
- Problem w tym, że ja myślę tylko racjonalnie – zaśmiał się cicho.
- A myślisz czasami uczuciami? – zapytała cicho. – Czy myślisz sercem a nie mózgiem? – nieśmiało spojrzała w jego ciemne oczy i kosmyk opadający na jego czoło. Uśmiechnęła się przyklepując go kciukiem do fryzury umocnionej żelem do włosów.
- Myślę sercem… - wzruszy ramionami nie rozpoznając podtekstu zdania.
- A w tej sytuacji? - podniosła się i usiadła po turecku przodem do chłopaka.
- Szczerze?
- Bardzo szczerze – powiedziała wysuwając dłoń aby złapać jego.
- Cieszę się – powiedział bez namysłu i spojrzał na jej reakcje. Najpierw mina dziewczyny była jakaś nieokreślona. Przetrawiła to co powiedział i zamrugała kilka razy.
- Cieszysz się z tego, że dziewczyna którą „kocha” – zrobiła cudzysłów palcami. – twój przyjaciel zerwała z nim?
- Nie. Cieszę się, że dziewczyna którą lubię chyba bardziej niż powinienem jest wolna – nie czekając na odpowiedź przysunął się do niej zatrzymując na chwile przed jej ustami. – I mam nadzieje, że ona tez mnie tak lubi – złączył ich usta delikatnie, żeby w razie odrzucenia mógł się szybko odsunąć. Ale tak się nie stało. 
Dziewczyna odwzajemniła pocałunek zaskoczona i przymknęła oczy już bez myśli, że robi źle. Mogła go całować, chciała go całować i nikt już jej nie mógł zabronić. Poczuła dłoń na jej policzku i z uśmiechem usiadła na kolanach chłopaka obejmując rękami jego szyję. Liam pogłębił pocałunek i objął jej talię gładząc boki dziewczyny kciukami. Palce Black wplątały się we włosy policjanta totalnie rujnując jego uprzednio poukładaną fryzurę. Zaśmiał się w jej usta czując to i objął ją mocniej. W brzuchu dziewczyny działo się coś tak dziwnego, że nie umiała tego opisać. Gdyby mogła to uciekła by z ekstazy na balkon. Uśmiechnęła się i przerwała pocałunek przygryzając wargę. Oparła czoło o czoło Payne’a nie otwierając oczu,

- Tak. Ta wolna już dziewczyna też cie lubi tak bardzo jak nie powinna – powiedziała kolejny raz łącząc ich usta w pocałunku.


__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hi! How Are You Guys ?! <3 
No dobra. Rozdział jest ale jestem na Was zła bo obudziliście sie dopiero jak go wczoraj nie dodałam. Gdybym była wredna ten rozdział pojawiłby się w piątek dopiero, ale moja hojność mi nie pozwalała (autokomplement).

Więc... Co sądzicie o tym rozdziale? <3 
szczerze jestem zachwycona i na prawde mi sie podoba jewivdf ijfeiwvbfdojpvhfjck seryjko <3 

A więc tak :
1. Komentujcie x ( pod rozdziałem ma być 45 lub więcej ♥)
2. Szukam osoby na konto Zayna ludzie bo nadal nie mam x
3. Głosujcie w nowej sondzie, chce wiedzieć ile was jest ☺

No to chyba tyle x pamiętajcie o hashtagu x do zobaczenia na 23 rozdziale jopidvbcj dsji <3 Kocham Was ♥♥♥

49 komentarzy:

  1. hajsghwioughakhawhfahkfwho NARESZCIE!!! Li i Li lol hahahaha niech żyją długo i szczęśliwie!! A Zayn? Zayn znajdzie i dla siebie jakąś dziewczynę, z którą będzie szczęśliwy.

    KOCHAM TEN ROZDZIAŁ! I CZEKAM NA NASTĘPNY Z NIECIERPLIWOŚCIĄ!

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc tak...
    Po pierwsze - zagłosowałam w sondzie
    Po drugie - Po części tak sobie wyobrażałam rozmowę Lily z Zaynem
    Po trzecie - rozdział wydawał mi się jakiś krótki, ale był cudowny, jak zwykle :)
    Będąc pod koniec rozdziału myślałam, że w czasie kiedy oni się całują do pokoju Lily nagle wparuje Zayn, a tu koniec :(
    Mam nadzieję, że oni teraz nie zostawią Zayna tak samego, bo kurcze przecież może mu się coś stać... No, ale z drugiej strony jeśli z nimi pojedzie to trochę zdyganie, bo Lily i Liam będą musieli się ukrywać przed Zaynem, bynajmniej na początku..
    Czekam na kolejny fantastyczny rozdział i jakąś zajebistą akcję ;)
    @oopsimcrazymofo

    OdpowiedzUsuń
  3. boże tak w końcu Liam z Lily! a Lily już nie z Zaynem!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. asdfghjkl nareszcie się doczekałam ich pocałunku asdfghjkl rozdział zajebisty jak zawsze ! @anias1996

    OdpowiedzUsuń
  5. asdfghjkl nareszcie się doczekałam ich pocałunku asdfghjkl rozdział zajebisty jak zawsze ! @anias1996

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro shipuje Liama i Lily to jak ich nazywać? <3 @mortajuliana

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj szybciutko rozdział jak zawsze mega. Generalnie ostatnia scena jest ajsfjdljvshdkhsifhsdiasdfgkashgaksgh kocham kocham kocham @indissolubiles

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest! Pocałowali się lewkalnbskjn

    OdpowiedzUsuń
  9. No więc tak...
    zagłosowałam w sondzie ☻
    Lily i Liam !!! ♥
    Martwię się trochę co teraz z Zaynem.. żeby mu się nic nie stało .. :c
    Ale Lily i Liam ahhh ^^ tak powinno być ♥
    Trochę się zdziwiłam że to już koniec, wyobrażałam sobie jakiś gwałtowny zwrot akcji, ale pewnie się doczekam przy kolejnym rozdziale :D
    Podsumowując rozdział świetny. Nic dodać nic ująć ^^ Życzę weny przy następnym :* ily♥

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny *-* zsyhjchgktgxsmhx
    @najal_myhusband

    OdpowiedzUsuń
  11. extra ! ciekawe jak potoczy sie dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Osjzhhzjsaja
    Jeeej! W koncu sie pocalowali! Odnxbja
    Az nie moge sie doczekac co dalej!
    A Zayn... mam nadzieje, ze on tez sobie kogos znajdzie. ;)
    Rozdzial fajny.
    Czekam nn.
    @andrejjj99

    OdpowiedzUsuń
  13. trzymało w napieciu :) super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Owwwwwbeosnsosnsoddddddddbsusbsosbsos ssjsodndosnaiakssnsosajwieessssossosksksos
    Wcale nie jest ze mną okej.
    Podzielę sobie rozdział na dwie częście
    1. ZAYN TY DUPKUUUUU TY DAMSKI BOKSERZE AOKASS JAK CI ZARAZ PRZYWALE TO CI SIE MOŻE COŚ W ŁBIE POWRÓCI DO PIERWOTNEGO STANU
    LILY NIE PŁACZ NIE WARTO

    Za to druga część
    Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww: 3
    Oansisbsisjsosno Liam i Lily Liam i Lily Liam i Lily aoabs sbss



    Kocham To opowiadanie ♡

    Weny kotku: *

    @sweet9893

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam !!!
    LILI *,* eejdjdjejejeieud 😍😍
    @luvmyniallers

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak wreszcie się pocałowali! Czekałam na to 22 rozdziały xD.
    Głupi Zayn powinien się wstydzić xD.
    Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału.
    @Tyska1993

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski ^^ Nareszcie się pocałowali :* Już się nie mogę doczekać next!
    Patrycja xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham to opowiadanie. Ciągle dodajesz nowe akcję. Ciągle coś się dzieje. Zazdroszczę talentu. Też bym chciała tak pisać... Życzę weny bo już nie mogę się doczekać następnego rozdziału. WENY <3

    OdpowiedzUsuń
  19. asdfghjklasdfghjklasdfghjkl
    @znaleziona69

    OdpowiedzUsuń
  20. No nareszcie ! Tak długo na to czekałam ! dsoaidhaoi *_*
    No nie spodziewałabym się,że Zayn będzie chciał ją uderzyć....Eh, dobrze,że z nim zerwała.
    Kocham Zayna tak bardzo,ale w tym opowiadaniu przesadził.
    Do następnego genialnego rozdziału <3
    @lovju69

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny rozdział! Cieszę się z takiego przebiegu wydarzeń :) Cóż sprawa z Zaynem jest niezręczna ale wierzę, że potrafi być on lepszy i znajdzie kogoś kto go pokocha ;3
    Czekam na kolejny, pozdrawiam
    @_youremyheaven_

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeeeeeeest! ! Wreszcie się pocalowalii yeey! ¤♡
    Dobrze, że Lily zerwała z Malikiem.
    Rozdział cudowny ♡♡ i czekam na kolejny ♥ @goodgirlrbadgirl
    hhxjcbjdjbxdb

    OdpowiedzUsuń
  23. Wreszcie !!!!!!!!! :D
    Rozdzial cudny ❤ Jestes najelpsza :**

    OdpowiedzUsuń
  24. Alleluja !! ♡
    W KOŃCU zerwała z tym dupkiem (ktory jest cudowny ale no cóż tu cudowny jeszcze bardziej jest Liam) i jest z Liamem ♥♥♥
    Dużo weny na święta :*
    Lyra xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Nareszcie ! W końcu zerwała z Zayn'em !
    I ta końcówka ahjauodvhjangnvhagiuj *_*
    Nie mogę doczekać się kolejngo rozdziału :) Chciałaym żeby teraz było już tylko lepiej, ale znając życie wcale tak nie będzie xD
    Weny ! ~ @zosia_official

    OdpowiedzUsuń
  26. W KOŃCU SĄ RAZEM AWWWW *_*

    OdpowiedzUsuń
  27. Boże usunął mi się komentarz
    moja serce
    nienawidzę blogspota
    ja go po prostu nienawidzę
    miałam taki zajebisty kom i kurwa huj strzelił
    do tego horror się zaczął a komentuje na kompie bo tak jest mi lepiej
    i do tego mama chce mi go zabrać

    WIĘC W SKRÓCIE NAPISZĘ ŻE TAK JAK WSZYSCY OMG LI I LI RAZEM BIK LOF KOCHAM CIĘ ZAGŁOSOWAŁAM W SONDZIE
    LOFKI KISKI MILION BUZIEK :************* *_________________* :33333333 JESZCZE RAZ KOCHAM KISKI LOFKI

    ALE SPOKOJNIE NASTAWIŁAM SOBIE NA 16 JUTRO BUDZIK ŻEBY DAĆ CI DŁUGI KOM ŻEBY BYŁA JAK ZWYKLE
    TERAZ ROZUMIESZ MOJE POŁOŻENIE
    JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM KOCHAM CIĘ

    POZDRAWIAM I ŻYCZĘ WENY <3

    @Paczek_Niall

    http://mission-to-perform-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jezu! Świetny! @hiniangell

    OdpowiedzUsuń
  29. O RAJUŚKU! *_____________________*
    LILY ZERWAŁA Z MALIKIEM!
    TO NAJPIĘKNIEJSZA WIADOMOŚĆ POD KONIEC TEGO OKROPNEGO DNIA. DOSTAŁAM 1+ Z ODPOWIEDZI, A PRÓBOWAŁAM PRZEMÓWIĆ DO ROZUMY NAUCZYCIELCE, ŻE SIĘ NIE NAUCZYŁAM A NIE CHCĘ MIEĆ 1, TO NIEEEE, MUSIAŁA MNIE ZAPYTAĆ BO NIE NAPISAŁAM SPRAWDZIANU, A COŚ TAM MUSI WPISAĆ... A SPRAWDZIAN MA WAGĘ 2 !!!
    EHH...
    JAKOŚ TO PRZEŻYJĘ.
    -
    -
    -
    -
    -
    NIE, NIE PRZEŻYJĘ!!!!!!!!!!!! XDDD ONA MNIE JUŻ PYTAŁA W TYM PÓŁROCZU A INNYCH NIE !!!!
    DZIĘKUJĘ, ŻE MOGŁAM TO Z SIEBIE WYRZUCIĆ XDDDD

    WRACAJĄC DO ROZDZIAŁU....
    STRASZNIE SIĘ CIESZĘ, ŻE Z NIM ZERWAŁA !!!
    AŻ PISNĘŁAM Z RADOŚCI, NA CO MAMA PRZECHODZĄCA PRZEZ PRZEDPOKÓJ POPATRZYŁA SIĘ NA MNIE JAK NA WARIATKĘ XDDD

    A TERAZ STRASZNIE JARAM SIĘ POCAŁUNKIEM LIAMA I LILY.
    TO JEST PRZEPIĘKNE, ŻE POWIEDZIELI SOBIE, ŻE SIĘ BARDZO LUBIĄ.
    TO PRAWIE JAK WYZNANIE MIŁOŚCI !!!
    OK, OK, JA TO TAK INTERPRETUJĘ.
    ICH "Lubię chyba bardziej niż powinienem/powinnam" JEST JAK "KOCHAM CIĘ" , ALBO .... "OKAY? OKAY." ♥
    TERAZ CZEKAM NA SCENY ŁÓŻKOWE UHUHUHUHU XDDDD

    PRZESYŁAM BUZIACZKI MISIU I ŻYCZĘ CI DUUUUUUŻO WENY !
    I ŻEBYŚ JAK JA NIE BYŁA PYTANA BO BRAKUJE CI JAKIEŚ OCENY ! XDD
    TRZYMAJ SIĘ CIEPLUTKO SKARBIE ! ;- *

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakoś leci, bywało lepiej a ty jak się masz? Nie bądź na nas zła! Proszęęęę! ;-; ♥ chociaż za bardzo nie wiem o co chodzi ale ciii..
    Co do rozdziału.... jest po prostu lkajsgevwgsuxbsk ♥
    W końcu. Na reszcie. Alleluja zerwali!!
    I doczekałam się drugiego pocałunku i ich wyznania miłości o kurwa no awww tak tak ♥ Od razu mi się humor poprawił ♥ Czekam do następnego piątku.. chodź wydaje mi się, że czekam wieczność.. :/ Ily ♥
    @Arixiel ★

    OdpowiedzUsuń
  31. nareszcie razem <3 oby sie nic nie zepsulo! xx

    OdpowiedzUsuń
  32. awww super <33
    hdkfbkdsflgjl*.*
    brak słów skarbie w pozytywnym znaczeniu ;33
    czekam na kolejny wspaniały rozdział z niecierpliwością ;)
    @nxd69

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieję na jakąś akcje, albo coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciesze sie z tego obrotu spraw���� pisz pisz pisz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam z niecierpliwością na next :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Boziu, cudowny *o*
    Czekam na kontynuację sceny w 23. rozdziale ;)
    Zayn to zUo
    Liam & Lily forever
    Kocham to <3
    yo payno x

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochanie, jest już ponad 45 komentarzy :) Błagam Cię, dodaj już rozdział 23!
    Lots of love,
    yo payno x

    OdpowiedzUsuń
  38. Wiem nie dotrzymałam obietnicy
    Przepraszam ale dostałam kare
    Za moje oceny
    One nie są takie złe
    Rodzice powinni się cieszyć że mam 4 z fizyki
    Kurde no

    Ale jak powiedziałam (a raczej napisałam) dodam tutaj komentarz
    Po czym przeczytam kolejny rozdział pod którym też dodam
    Nie ma co napisze się dzisiaj

    Mam nadzieję że Wigilię spędziłaś świetnie
    Że dostałaś dużo prezentów i wgl

    Ale przejdźmy do rozdziału
    O tak

    JAK MOGŁAŚ LILY??!!!
    ZŁAMAŁAŚ MALIKOWI SERCE
    (sory za to ale ostatnio czytałam blog o Zaynie i wgl on był smutny i się tak kurwa rozczuliłam)
    ALE PRZYNAJMNIEJ JESTEŚ Z LIAMEM
    TO MNIE MUSI USPOKOIĆ
    MUSI
    ALE BIEDNY ZAYN
    EJ LASKA TRZEBA MU ZNALEŹĆ LASKĘ
    JA POMOGĘ TYLKO ŻEBY ON BYŁ SZCZĘŚLIWY
    (wow nienawidzę moich wahań nastrojów przy tym ff, to straszne)

    Jakoś mało się działo
    i znów nie było MAD I DREWNA
    mam nadzieję że w kolejnym będą
    (tak nie czytałam jeszcze tamtego rozdziału)
    ja chce do MAAAD

    wspominałam że Drewno jest seksowne?
    (boże ale to brzmi o ja jebie)
    może inaczej
    że Drew jest seksowny?
    (tak lepiej)

    No cóż za dużo to ja tutaj teraz nie napiszę ale może więcej będzie się dziać w kolejnym rozdziale

    Pozdrawiam i Życzę Weny <3

    @Paczek_Niall ♥

    OdpowiedzUsuń

Szablon by @Lyvia_x