piątek, 29 sierpnia 2014

Rozdział 8

- Jak mogłeś? – powiedział od razu wchodząc do mieszkania swojego przyjaciela.
- To znaczy ? – zdziwiony Zayn poniósł wzrok na Payne’a odrywając się od lektury, którą była gazeta z jednego z supermarketów.
- Czemu nie odbierałeś tego pieprzonego Iphone’a? – zapytał z wyrzutem kładąc dłoń na blacie stołu i opierając się o nią. Mroził wzrokiem chłopaka, który otępiały siedział zastanawiając się o co chodzi.
- Nie dzwoniłeś przecież? – nacisnął guzik blokady telefonu sprawdzając powiadomienia. – Coś ważnego?
- Ja nie dzwoniłem…
- To kto i czemu robisz mi takie wyrzuty Liam… Spokojnie Stary…  - próbował załagodzić nerwy kolegi. – Napij się herbaty i opowiedz mi.
- Nie chce Zayn to nie chodzi o mnie. Lily do ciebie dzwoniła – jej imię podkreślił bardzo wyraźnie.
- Jak to? – zmarszczył brwi Malik wchodząc w spis połączeń. – Patrz… Faktycznie – uśmiechnął się pod nosem nie znając powodu z jakiego dzwoniła.
- Nie szczerz się tak – burknął co przykuło uwagę Zayna.
- Skąd wiesz po co dzwoniła? Sprawdzałeś jej połączenia, co? Bawisz się w detektywa po za pracą kolejny raz?  - uniósł się niepotrzebnie, na co Liam nawet nie zareagował.
- Nie. Przecież wiesz, że z tym walczę…
- To skąd wiesz?
- Przecież po ludzku mi powiedziała Zayn… - powiedział to tak, jakby ta sytuacja była oczywista, choć nie była. Przyjaciel najpierw zaśmiał się z niedowierzania, a po chwili przez jego głowę przeszła myśl, że coś musiało być faktycznie nie tak.
- Ona by się z tobą nie skontaktowała od tak… Co się stało? – zmartwił się, a jego ręce momentalnie zaczęły się pocić z przejęcia, że nie dopilnował tak zagubionej dziewczyny jak Lily, co sobie przecież obiecał.
- Taa… - przeciągnął. – Dzięki za komplement.
- Liam nie dramatyzuj… Wszyscy wiedzą, że jesteś niezrównoważony psychicznie więc nie ma się co obrażać… - powiedział pół żartem, pół serio brunet.
- No dobra nie ważne już Malik – zmienił temat. – Lily dzwoniła bo potrzebowała pomocy.
- Co?! – wstał z miejsca chcąc już ruszać na pomoc. – Co się stało? Wszystko z nią ok?
- Zayn… Ja nie wiem wszystkiego… Ja w ogóle nie powinienem nic wiedzieć, a co więcej ci mówić… Nie powinienem. Ale jest cała.
- Liam błagam cie… Ona by mi powiedziała pewnie.
- Uwierz… Chyba nie – westchnął Liam. – Ona ma mały problem z… Z telefonem… I to chyba tyle…
- To znaczy? Konkrety proszę, a nie jakieś tam błahostki.
- Jesteś ślepy na problemy ludzi przyjacielu –  przeczesał włosy pierwszy z detektywów..
- Ty jesteś nimi zaślepiony – odbił piłeczkę brązowooki .
- Zgadzam się, nie zaprzeczam – śmiech młodszego rozniósł się po domu. – Ale wracając – spoważniał. – Gdzie byłeś i czym się zajmowałeś gdy dama w opałach cię potrzebowała?
- Jezu na służbie, a gdzie?
- Nie wzywaj tu Jezusa bo on ci nie pomoże – wzruszył ramionami Payne.
- Nie przeginaj pięknisiu – pogroził mu palcem policjant.
- Pięknisiem to jesteś chyba ty, a teraz gadaj. Co było tak ważnego na jebanej, nudnej służbie, żeby nie pomóc dziewczynie za którą latasz z wywieszonym jęzorem?
- Co?
- Nic nic… - popatrzył na swoje paznokcie udając, że nic nie wie o tym co przed chwilą powiedział.
- Kiedyś ci wpierdolę mój drogi –zagroził klepiąc go po ramieniu. – Na służbie nie robiłem nic ciekawego. Nie sądziłem ze to dzwoni Lily więc nawet nie zwróciłem uwagi. Gdybym wiedział odebrał bym od razu przecież.
 - No, ale nie odebrałeś od niej i zadzwoniła do mnie… Widzisz co się porobiło…
- Faktycznie. To obłęd dzwonić do wariata.
- Nawet na mnie nie nakrzyczała – pochwalił się Li.
- To chyba brałeś jakieś prochy, żeby tyle nie gadać. To nie możliwe.
- A jednak. Nie brałem prochów, ani nic. Byłem czysty jak łza… Kurde przez ciebie naszła mnie ochota zapalić – na te słowa Zayn z kieszeni wyciągnął dwa grube papierosy, a po pomieszczeniu rozniosła się woń winogron zmieszanych z tytoniem. – Dziękuje.
- Nie ma za co. Tez chce mi się palić – wyszli na dość duży taras, na który można było wejść prosto z salonu. Przymknęli drzwi, aby dym nie wleciał do domu i nie zaśmierdział tych czystych jak na mieszkanie faceta pokoi.  
Zapalniczka poszła w ruch i przypaliła lekko końce obu papierosów. Dym uniósł się leniwie w górę po czym został rozwiany przez lekki wiatr wiejący tego dnia w Londynie. Każde zaciągnięcie się, któregoś z dwóch mężczyzn przerywało całkowitą cisze panującą między nimi, niegłośnym cmoknięciem.
- Myślisz, że mogę mieć u niej szanse? – zapytał niepewnie Zayn spoglądając na drugiego.
- Wszystko zależy od ciebie… Po za tym co ja tam wiem? Nie pytaj się mnie tylko jak już to jej…
- Jest… Ona jest strasznie nieśmiała … Nie lubi o sobie mówić. Bardzo skromna z niej dziewczyna…
- Nie masz racji – powiedział pewnie Liam, po chwili przypominając sobie, pod wpływem wzroku partnera, że nie powinien być taki tego pewny. – Tak mi się przynajmniej wydaje.
- Serio? To za jaką ty ją uważasz?
- Skrzywdzoną, ale silną. Miłą, ale zaborczą. Nieufną, ale wierną – gdy to mówił patrzył na niebo wyobrażając sobie w głowie obraz jej ślicznej, szczupłej twarzy, którą okalały delikatne blond włosy. Odsunął od siebie te myśli gdy do jego głowy dotarła myśl o tym, że zdobyć ją chce jego przyjaciel.
- Niezła analiza bracie… - uznał Malik odsuwając od swoich ust papierosa i delikatnie zrzucając z jego końca popiół stukając palcem.
- A myślałeś, że dlaczego zostałem policjantem? Właśnie dlatego. Szybko rozpoznaje potrzeby ludzi, ich problemy. Chęć pomocy rodzi się w moim sercu od razu.
- Jej też chcesz pomóc? Ale szczerze proszę.
- Chcę…
- Zawsze mówiłeś, że pomagasz tylko tym co nie nazywając cie dupkiem i głupim psem.
- Wiesz Malik… - podrapał się po głowie. – Z nią jest coś nie tak.
- Co?
- Kiedy patrzę na nią w pełnej okazałości widzę co innego. Ładną, ciekawą świata dziewczynę, która kocha sport. Jednak kiedy patrzę w jej oczy…
- Patrzyłeś kiedyś w jej oczy?! Pozwoliła ci się zbliżyć na taką odległość do siebie – zawołał.
- Nie żartuj sobie… Kiedy patrzę w jej oczy – kontynuował. – Widzę jedne wielki napis POMOCY. Nie wiem czemu. Coś we mnie mi mówi, żeby nie zostawiać tego od tak.
- Może trochę przesadzasz Liam… Jesteś przewrażliwiony.
- Tak… Pewnie jestem…

Liam siedział myśląc nad rozmową z Zaynem przy kawie, którą zrobił mu przyjaciel.  Napadły go duże wątpliwości co do sytuacji Lily. Bał się, że robi to na marne. Na marne się zmienia.
Nie chciał jednak odpuścić. To nie w jego stylu. Czuł przymus by pomóc Lily choćby naprawdę wszystko było dobrze. Widział, że nie jest jej lekko.  Pomógł by jej nawet gdyby chodziło tylko o sprawy pieniężne.
Niepokoiły go te smsy. Chciał je przeczytać, aby dowiedzieć się kto chce zrobić jej krzywdę. Była jednak jedna rzeczy czego nie chciał zrobić. Niestety już to zrobił. Bał się.
Bał się prawdy o tej dziewczynie. Bał się, ze jeżeli zrobiła coś złego jego stanowisko będzie nakazywało mu ją zamknąć. Nadzieja nie pomagała tu nic, ponieważ sytuacja nie była tak przejrzysta jak by chciał. On miał pełno obaw, a co dopiero ona. Była to trudna sytuacja. Zbyt trudna, żeby ta dziewczyna dźwigała to sama.
Robiła to. Budziło to respekt w Liamie co nie było częstym przypadkiem. Zastanawiała go bardzo. To źle.

Zaczął się nią interesować. Dobrze by było, żeby tylko w celach pomocy.

- Ej stary – klepnął Liama w ramie Mulat. – Śpisz czy śpisz?
- Śpię. Trzecia opcja.
- Pij tą kawę. Siedzisz tak chyba piętnaście minut. Już jest zimna.
- Dzięki mamo. Zaraz wypije – zaśmiał się cicho wstając i dolewając sobie ciepłej wody z czajnika.
- O czym tak myślałeś?
- Szczerze?
- Jak najbardziej.
- O niej – odpowiedział Liam.
- O Lily czy o Jade? – zapytał chłopak zaciekawiony.
- Chyba sobie żartujesz… Nie będę myślał o Jade byliśmy razem rok temu… - westchnął Liam. – O Lily geniuszu…
- Ciekawi cie co?
- Czytasz mi w myślach? Właśnie tak jest.
- Nie czytam Payne.  Za dobrze cie znam. Zawsze kiedy poznajesz kogoś komu chcesz pomóc jesteś tą osobą zaciekawiony.

- Zayn… Jeżeli nazwiemy to co zaświeca się w moim mózgu gdy o niej myślę ciekawością to reszta osób, którym pomagałem była dla mnie całkiem neutralna...


____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

SOOOOOOOOOOOŁ JUŻ 8 ROZDZIAŁ <3 wiem że nie dzieje sie jakoś mega dużo i nie jest wow i w ogóle ale obiecuje Wam że za jakiś czas gdy tajemnica Lily się rozwiąże nie będzie nudno. Promise !

Więc jak się podobał ten najnudniejszy w świecie rozdział? Tak wiem... Wieje nudą. W sumie miałam pomysł żeby Zayn po prostu ją olał xd i tak się w sumie stało xd
Kochani więc. Czekam na wasze opinie w komentarzach ! (pod ostatnim było znowu 10 mniej komentarzy więc błagam Was piszcie je ! )

Przypominam o kontach naszych bohaterów ! @lily_policeman @zayn_policeman @liam_policeman x
Dawajcie im follow ♥

Co jeszcze... Wbijajcie jak zawsze na hashtag który macie w gadżetach także >>>>> #ThePolicemanFF xxx

URODZINY LIASIA ! <33333333333333 NASZ KOCHANY IDOL CZY NIE IDOL ALE WSPANIAŁY CZŁOWIEK JUŻ MA 21 LAT ! JAK TEN CZAS LECI. I'M VERY PROSU OF HIM ♥

No to chyba wszystko na dzsiaj... PAMIĘTAJCIE O TYCH KOMENTARZACH KOCHANI X
Widzimy się przy nastepnym rozdziale i chyba będę już Wam dziękować za 10k wyświetleń więc... możecie nabić jeszcze więcej xd to do piąteczku rybki LOTS OF LOVE ♥

54 komentarze:

  1. Świetny rozdział! <3
    Nie mogę się doczekać kolejnego <3
    @lovju69

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawaj już kolejny pls *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie będzie Zily to przestaje czytac haha 😝

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie miałam pomysł żeby Zayn po prostu ją olał xd i tak się w sumie stało xd - O ZABIJE CIE ZA TO XD

    OdpowiedzUsuń
  5. o Ty nie dobra, Zayn ją olał xd
    a ja dalej czekam na Zily *.*
    A rozdział wieje nudą, ale jest bardzo ciekawy, mi się podoba, no i Liam Happy B-day ♥
    do następnego
    ILY @znaleziona69

    OdpowiedzUsuń
  6. Super c; Do następnego xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuudnyy <3
    Czekam na następną część ;)
    @kontoo_Love_1D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aww super ;** czekam na kolejny skarbie <3 ciekawe co będzie dalej ;3 @nxd69

    OdpowiedzUsuń
  9. rozdział jest super!
    Zayn nie może tak olewać Lily. On musi być z nią. Musi być Zily ♥
    czekam na next! Kocham Cie! xx @ojda_ojda

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny ! I wcale nie jest taki nudny :) Jestem bardzo ciekawa tajemnicy Lily.
    Do następnego ^.^ /@zosia_official

    OdpowiedzUsuń
  11. Liam jak taki romantyczny poeta ;d
    Z kolei Zayn ma na wszystko wyjebke ;d
    Do następnego!
    Buziaki, @youmakememad96 .xx

    OdpowiedzUsuń
  12. JEJUUUU LIAM SIĘ POWOLUTKU ZAKOCHUJE XD
    AWAWAWAW XD
    LEL NIE WIEM CO NAPISAĆ XD
    WIĘC NAPISZĘ ŻE ROZDZIAŁ ZAJEBISTY

    POZDRAWIAM I ŻYCZĘ WENY <3

    @Paczek_Niall ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny rozdział! Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie jest nudny, jest swietny, a i widze ze liam sie zakochuje XD

    OdpowiedzUsuń
  15. jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu jezu!!! *o* weź nie zabijaj co? A rozdział wcale nie jest nudny, dostaniesz w łeb jak jeszcze raz tak napiszesz! mały spam taki no ale kij, nie idzie tego inaczej wyrazić! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny rozdział :D Czekam na next :*
    Całuski ^^
    @Shoniaczek

    OdpowiedzUsuń
  17. The Best Rozdział *-* Czekam na nexta. xx @CarrotsLouu

    OdpowiedzUsuń
  18. Nudą?? Proszę? Nawet tak nie żartuj :P Jest doskonały *.* Li taki kochany <3 A Zayn :P On też jest kochany, ale jednak wolę Liama <3 Kurcze nie widziałam jeszcze FF które by mnie tak wciągnęło ja to :P Pisz szybko następny bo zżera mnie ciekawość xD
    Do następnego kochanie <3
    @LoveLouisek

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny rozdział :* Weny życzę :*/ @Ovverdose

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW Super , ciekawa jestem którego wybierze , Li czy Zayn sama nie wiem który będzie lepszy ale chyba Liam jest jej bliższy i ogólnie chyba będzie BIG LOVE ( tak po cichu sadze ) ale zobaczymy :) Życzę weny i powodzenia <3 @karolina271d Xxx

    OdpowiedzUsuń
  21. Zajebisty
    :D Ej Zayn nie będzie z Lily prawda ona ma być z Li. I aaa Li się
    zakochuje szaleństwo a Zayn jest mój więc niech on się nawet za nią nie
    bierze.
    Pozdrawiam Car @LoloOficiall

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy rozdział! Nie mogę się doczekać kolejnego:) bardzo mnie ciekawi przeszłość Lily
    Życzę weny ❤ /@awokado1

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG! Kocham jak Zayn i Liam się kłócą, te ich tejsty. xD <3 Szkoda, że taki krótki,a le co poradzę. Nic. Życzę weny.
    Ps. Super rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozmowy Zayna i Liama to najciekawsze moemnty. Można się pośmiać, prawdziwi przyjaciele @Daria_Officiall

    OdpowiedzUsuń
  25. Hahahaha Liaś i Zayni :D Rozdział bardzo mi się podoba :D Extra, boski :D Hhmm.. coś jeszcze? :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zayn zluzuj gacie ej
    a Liam kurde no bierz ją ogierze ;o
    jak zwykle świetne x
    Liam aka policjant aka striptizer xd

    OdpowiedzUsuń
  27. Moze sie nic nie dzieje, ale czasami potrzebne sa takie rozdzialy aby rozwinac akcje, zrobic przerwe.
    Swietny rozdzial i wcale nie byl nudny :))
    @loveirwinslaugh (wczesniej @queen_lovatoo)

    OdpowiedzUsuń
  28. "Jeżeli nazwiemy to co zaświeca się w moim mózgu gdy o niej myślę ciekawością to reszta osób, którym pomagałem była dla mnie całkiem neutralna..." Wooo Liaaaaaś ! :D Ktoś tu nie może przestać o kimś myśleć ;3
    No i dobrze, że Zayn sobie odpuścił Lily. Ona ma być z Liamem xd
    Kocham, gdy Zayn i Liam się przekomarzają :D Jeden od drugiego nie lepszy haha xd
    Rozdział wcale nie nudny :D Rozmowa chłopaków nam wszystko wynagrodziła ;>
    Czekam na kolejny rozdział xx
    Pozdrawiam, @droowseex

    OdpowiedzUsuń
  29. ŚWIETNE! ŚWIETNE ! GENIALNE ! czekam aż "akcja" między Li a Lily
    jej jak to śmiesznie brzmi*-* czekam na dalszy ciąg 😊 @love_hariana

    OdpowiedzUsuń
  30. Liam się zakochał (chyba), a Zayn ma chrapkę na Lily...
    Ciekawi mnie strasznie przeszłość Lily...
    czekam na naxt @ziam__shipper_

    OdpowiedzUsuń
  31. Liam bulwers: 'Jak mogłeś?'
    zastanawiam się do czego doprowadzi to, że obydwóm podoba się Lily... mam nadzieję, że do niczego złego, bo lubię zarówno Payne'a jak i Zayn'a :)
    pisz dalej bo świetnie ci to idzie :*
    życzę weny xx
    @hugforyoubae
    PS mam nadzieję, że liczba komentarzy będzie rosnąć xx

    OdpowiedzUsuń
  32. ME TOO :')) ale rozdział super, mi sie podobał. Czekam na nn i weny misiu :*
    @lo_ve1D

    OdpowiedzUsuń
  33. No rzeczywiście rozdział akcją nie porywa co nie zmienia faktu, że i tak jest świetny i fajnie trochę poczytać o interakcjach między przyjaciółmi i taką troszkę odskocznią od głównego wątku no bo nie pojawia się Lily :) I w cale nie jest nudny :) // @Ella93pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Jezus Maria!
    Liam się zakochał Liam się zakochał!!
    Zayn dobrze zrobiłeś- nie odbieraj telefonów od Lily

    @RudaaSan

    OdpowiedzUsuń
  35. To jest nudne?! Prosze cie. Rozdział jest świetny i już nie moge sie doczekać nexta! ily

    OdpowiedzUsuń
  36. Boski nie mogę się doczekać następnego skarbie xx @Warrior_1303

    OdpowiedzUsuń
  37. Per-fect, jak zwykle.
    Kocham cię za to ff, kocham to ff i pamiętaj że chcę autograf 😊
    Czekam na next ❤
    Idvduxbsksocg
    @you_are_suuuper

    OdpowiedzUsuń
  38. Elo Morelo, rozdzial baardzo zajebisty
    NEEEEEEEXT. ;D
    @NadeThirlan

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietny. Chceee dalej :)))) :*
    @luvmyniallers

    OdpowiedzUsuń
  40. genialny rozdział :)
    /@xluvmy1Dx

    OdpowiedzUsuń
  41. Hahaha. Nie mige przestac sie smiac jak Li i Zayn sobie na wzajem dogryzaja. xD
    Ich przyjazn >>>>>>>
    Fajnie jak by Lily byla z Liamem, ale Zayn tez mi pasuje. Nie moge sie poczekac, az bedzie z ktoryms z nich.;)
    Swietny rozdzial
    Czekam nn ;)
    @andrejjj99

    OdpowiedzUsuń
  42. ohhh
    to jest Cudowne ♡
    Uwielbiam
    wymianę zdań między Zayn'em a Liam'em ^^

    Nmg doczekać się 9 ;)

    Love U
    wenyyyy!

    @sweet9893

    OdpowiedzUsuń
  43. NIENAWIDZE CIE ZA TO ŻE ZAYN JĄ ZLEKCEWAŻYŁ :( xD

    OdpowiedzUsuń
  44. Na wstępie BARDZO Cię przepraszam, że nie komentuję na bieżąco. Czytam rozdziały dzień-dwa po publikacji, ale nie mam czasu na komentowanie. A jutro niestety zaczyna się szkoła i jeszcze rzadziej będę miała czas. Dlatego musisz uzbroić się w cierpliwość, myszko. BARDZO CIĘ ZA TO PRZEPRASZAM.

    Fabuła bardzo mi się podoba kochana! <3 A najbardziej podobał mi się 5 rozdział. Ta akcja z zabiciem informatorki była genialna! <3 <3 Nieźle ci idzie pisanie kryminałów. :D Zakochałam się w tym opowiadaniu i już nie mogę się doczekać, aż Madison odnajdzie Lily. Liczę na krwawą walkę, albo strzelaninę! Haha. Szkoda mi Lily, bo w sumie skrzywdziła ją nieumyślnie, ale z drugiej strony trochę trzymam stronę Madison. No wiesz, lubię złe charaktery :D

    Życzę ci laska duuużo weny i przesyłam buziaczki ;-*****
    Pozdrawiam, KC pysiu <3
    http://gangsterzyzprzypadku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Będą rywalizować! Ale Liam wygra. Musi oni tak do siebie pasują! Chyba to znaczy dla mnie przynajmniej!♥
    Może Liam w pewnym stopniu się zmieni.. a może teraz Zayn znacznie martwić się o Lily. Jeju jakie to super! Tylko jakieś krótkie.. :(
    Ily ♥
    @Arixiel

    OdpowiedzUsuń
  46. Nominuję Cię do LA! :D <3 Szczegóły u mnie pod LA4! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jejuuuuu chcem już next ;-; może zacznij pisać na wattpadzie? Łatwiej wszystko ogarnąć xd Btw super rozdział i powodzenia przy następnym xx (: @alexdiaofficial

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej, twój blog został nominowany do Bloga Miesiąca: Sierpień. Tutaj znajdziesz więcej informacji: http://spis1d.blogspot.com/2014/08/blog-miesiaca-sierpien.html
    Pozdrawiamy, S1D xx

    OdpowiedzUsuń
  49. Widzę Liam coraz bardziej się wciąga ;d jeej nie mam pojęcia jak to jest, ze ludzie mają tak ogromny talent! Chodzi mi oczywiście o Ciebie skarbie ;3 jesteś niesamowita, to co piszesz piszesz jest idealne, dlatego czekam na kolejny :) pojawiam się z lekkim opóźnieniem, ale wcześniej nie byłam w stanie.
    Życzę weny i czekam na next
    pozdrawiam .xx
    @littlemonika17

    OdpowiedzUsuń
  50. Boski. Czekam na nexta xx. @CarrotsLouu

    OdpowiedzUsuń
  51. Omfg!
    Rozdział ZAJEBISTY!!
    Ahh ten Liam myślący o Lily <3
    Czekam z niecierpliwością na następny.
    Kooocham
    @goodgirlrbadgirl

    OdpowiedzUsuń

Szablon by @Lyvia_x