piątek, 15 sierpnia 2014

Rozdział 6

Odłożyła trzęsącą się ręką telefon na stół. Gdy czytała wiadomość jej ciało automatycznie się spięło. Usiadła na krześle i wypuściła głośno powietrze. Przetarła twarz dłońmi i spojrzała na swoje stopy opierające się o stół.
Właśnie w tamtej chwili zaczęła się bać. Nie sadziła, że po tym wszystkim Madison będzie chciała jej jeszcze szukać. Właśnie po to uciekła. Aby chronić siebie i swoją matkę. A teraz? Teraz już niczego nie była pewna. Miała wrażenie, że jej na nowo układające się życie po raz kolejny się zawaliło. Jeżeli ją znajdą… Jeżeli będą chcieli coś od jej mamy i zrobią jej krzywdę, ona sobie nie wybaczy.
Dała upust emocją krzycząc na cały głos. Schowała głowę w kolana zatykając sobie uszy i krzyknęła tak, że w jej płucach zabrakło tlenu. Zachłysnęła się powietrzem biorąc oddech i pomyślała, ze jeżeli by umarła życie wszystkich było by łatwiejsze i już nie musiała by się martwić o to co dzieje się w Leeds podczas jej nieobecności.
Nie miała kontaktu z mamą, żeby przypadkiem Madison nie pomyślała sobie zrobić jej krzywdy, nie miała kontaktu ze swoimi znajomymi ponieważ jedyną osobą, z którą się kumplowała była właśnie Allen.
Mad nienawidziła jej za wiele rzeczy. Nigdy nie miała już okazji dopytać się za co, ale jak sądziła nie były to zbyt ważne sprawy. Jednak po czasie zmieniła zdanie.
 Wiele razy widziała jak jej przyjaciółka patrzy na nią w towarzystwie chłopaków. Wszyscy nie wiadomo czemu woleli Lily. Była zabawowa, fajna i miła, nie brakowało jej pieniędzy. Jej ojciec miął własną firmę podobnie jak ojciec Madison… Ale problem w tym, że panu Black wiodło się znacznie lepiej i przez to firma Allen podupadła.
Kiedyś także na imprezie urodzinowej Madison, Lil wylała na nią sok całkowicie plamiąc je ubrania. Nie było to specjalnie, ale wszyscy i tak zaczęli się śmiać, a ona razem z tłumem. Brunetka pobiegła do swojego pokoju z płaczem i do końca imprezy nie wyszła. To były jej najgorsze urodziny szczególnie, że Lily nawet nie przyszła do niej potem.
Lecz był powód, którego nie branie pod uwagę byłoby karygodne. Niestety stało się coś czego Lily żałowała.
Jej przyjaciółka spotykała się z chłopakiem koło sześciu lub siedmiu miesięcy. Wyglądało na dobrze zapowiadający się związek. Black nigdy nie udawała, że Andrew (tak nazywał się partner Mad) jej się nie podoba. Czuła do niego miętę, a jak na złość on do niej też. Raz kiedy „przez przypadek” Lily i Andrew się całowali brązowooka przyłapała ich. Uraz po tym zdarzeniu, którego obie strony się nie spodziewały zostanie na zawsze.  
Podsumowując. Lily była suką. Ale zorientowała się dużo za późno.

Nie wiedziała co zrobić. Chciała odesłać wiadomość z zapytaniem kim jest ta osoba, ale dobrze wiedziała, że Madison wie, że to ona. Tak czuła, a kiedy ona miała przeczucia zwykle się sprawdzały.  Chciało jej się płakać ze złości. Chciała uciec i nie wrócić. Przecież nie jest tu tylko dla tego, że musi. Wybrała takie życie zostawiając matkę samą, bez ojca, w mieście w którym grasuje nie jeden gang. To była jedyna opcja, którą mogła zrealizować sama. Ucieczka. Zmiana trybu życia, wyglądu, zachowania. Niegdyś pewna siebie dziewczyna zamieniła się w kruchą, chudą kobietkę o ostrych rysach twarzy, która nawet nie umiała zaufać drugiemu człowiekowi.
Wydawało jej się, że też chodzi inaczej. Wcześniej uwydatniała swoje zgrabne, ładne pośladki poruszając biodrami na boki, a teraz przemierza szybkim krokiem miasto lekko przygarbiona i niechętna patrzeć na innych.
Zwykle z brzydkiego kaczątka robi się łabędź, albo z gąsienicy motyl. U niej było odwrotnie. Czasami miała ochotę wrócić do luksusów, jednak nauczyła się, że kasa może pomóc, ale kiedy jest jej za dużo to niektórzy nawet chcą cie zabić. Gdy zaczęło brakować funduszy zdała sobie sprawę jaka była. Posiadanie zbyt dużej ilości pieniędzy to gówno niszczące człowieka.

Sięgnęła znowu po telefon, żeby zadzwonić do Zayna. Nie była aż taka głupia, by od razu mu mówić co się stało, ale chciała się upewnić czy może wysłać smsa zwrotnego. Wybrała numer w swojej dwu-kontaktowej książce telefonicznej i przyłożyła komórkę od ucha. Rozległ się sygnał oczekiwania. Dźwięk nie ustawał póki nie włączyła się automatyczna sekretarka, nagrana przez Malika.
- Tu detektyw Zayn Malik jeżeli mnie nie ma zostaw wiadomość.
Nie czekając dłużej wyłączyła połączenie czerwonym przyciskiem i spojrzała na drugi numer.
- No bez jaj… - powiedziała sobie wiedząc co musi zrobić. Musi zadzwonić do Liama. – Pamiętaj… Robisz to, żeby chronić mamę… Robisz to żeby ją chronić – mówiła sobie, aby usprawiedliwić oto co właśnie zrobiła. Na ekranie wyświetlił się numer Payne’a. Wstrzymała oddech błagając w myślach, aby także nie odebrał. Wiedziała, że jak na złość pewnie odbierze. I tak też się stało.
Przez chwile panowała niezręczna cisza. Lily odchrząknęła.
- Halo? – zapytał zaskoczony. Podczas ich ostatniej rozmowy był zadowolony… Podczas tej chyba nie był.
- Liam mam pytanie – powiedziała spokojnie jakby nic się nie stało, a między nimi nie było napięcia. – Bo właśnie oglądam serial kryminalny… No i tutaj jest, że dziewczyna odesłała smsa, który wysłał do niej zabójca… Czy on jej teraz przypadkiem nie znajdzie czy coś?
- Em.. Lily to dziwne pytanie… - w jego głosie słychać było niepewność.
- Chodzi o to , ze to jest niedorzeczne – sztucznie się oburzyła, aby było wiarygodniej. – Tak chyba nie można.
- No nie… Jeżeli odsyła się smsa mogą namierzyć tą osobę bez problemu… Serio Lily jeżeli to wszystko to…
- Nie Liam… Wiesz gdzie jest może Zayn? –przygryzła wargę. Nie powinna o to pytać.
- Nie wiem – burknął.
- No to ja… - nie wiedziała co dalej powiedzieć.
- Lily?
- Tak?
- Powiedz mi tylko… Czy tą dziewczyną z serialu jesteś ty? – usłyszała jak chłopak podnosi się z krzesła i bierze chyba klucze.
- Co? Nie nie nie nie… - zaprzeczyła tak szybko i nerwowo, że Liam już nie miał wątpliwości.
- Będę za 10 minut. Czekaj na mnie – stwierdził.
- Nie wiesz gdzie mieszkam – odpowiedziała pewna siebie.
- Chyba nie wiesz do czego jestem zdolny pani White.
Zakończył rozmowę.

Nie było sensu zamykać drzwi na 3 spusty i tak by wszedł. Jeżeli wyjdzie z domu także ją znajdzie. Nie było szans na uniknięcie konfrontacji Lily-Liam. Obawiała się, że będzie musiała mu opowiedzieć całą sytuacje. On był tak dociekliwy, że aż się bała. Gdyby jeszcze sprawiał wrażenie troszczącego się o nią… Ale nie. W jej głowie zostało zasiane ziarno myśli, ze chłopak robi to tylko dla tego, że lubi wpieprzać się w życie innych. I nie wiedziała co musi się stać, żeby zmieniła o nim zdanie.
Zayn był całkowicie inny. Miły, uroczy, przejmujący się innym człowiekiem. Nie był takim "pracoholikiem" i potrafił gadać z dziewczynami.  Zbajerował ją swoim charakterem i tym jak bardzo chciał bronić przyjaciela. Był słodkim chłopakiem, a Lily zapomniała, że czasem pozory mylą. Na szczęście nie zapowiadało się na coś złego.
Poszła się szybko przebrać w jeansy i koszulę. Ubrała niedziurawe (co się rzadko zdarzało) skarpetki i zaczęła robić kawę, chociaż i tak jej nie wypiją bo będą się zapewne kłócić.
Tak reagowała zawsze gdy się bała albo nie była pewna tego co robi. Agresja – wyjście ze wszystkiego.
Zdawała sobie sprawę, że to nienormalne myślenie, ale takie miała. Kwestia otoczenia.
Pomalowała oczy tuszem i posmarowała usta klejącym błyszczykiem, od którego już dawno się odzwyczaiła. Przecież musiała dobrze wyglądać wydzierając się na prawie obcego chłopaka, który chce zbyt dużo wiedzieć. Złość piękności szkodzi, ale jej to już nie przeszkadzało. Uważała, że więcej z urody stracić nie może.
Usiadła na skrzypiącej kanapie w dużym (małym) pokoju i popatrzyła na brązową ścianę, na której wisiał obraz. Namalowane na nim były błękitne góry ze szczytami w chmurach, a nad nimi świeciło słońce. Li zawsze chciała pojechać w takie miejsce i oderwać się od rzeczywistości. Kochała odpoczynek i sielankę niezależnie od tego jaka by była. Uśmiechnęła się sama do siebie, przypominając obietnice ojca, ze pojadą w Alpy na jej 20 urodziny i pojeżdżą na nartach przy świetle zimowego słońca przez 4 tygodnie. Niestety nigdy już nie doczekała się tej wyprawy. Nie pojechała by na nią bez taty.

Kiedy zadzwonił dzwonek do drzwi wstała i podeszła do nich. Chwyciła za klamkę. Znowu się trzęsła tak jak w chwili kiedy dostała wiadomość od Mad. Nawet nie musiała patrzeć przez wizjer by rozpoznać gościa.

Raz kozie śmierć… - pomyślała i przekręciła gałkę.


_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

No to co kochani? Na dzisiaj tyle x Jak Wam się podoba :* ? Piszcie w komentarzach! Mam nadzieje że będzie tyle (i nawet więcej xd) ile ostatnio xx Bardzo Wam dziekuje, kocham Was i w ogóle BIG LOVE (tak jestem głupia xd)

Pamiętajcie o hashtagu #ThePolicemanFF na twitterze! Piszcie tam także swoje opinie o rozdziale x Jeżeli jesteście czegoś ciekawi zadajcie tam pytanie ja na 100% odpowiem ♥

Mam też pomysł na konta moich (naszych) bohaterów na tt. Nie będę ich prowadzić sama, chciałam zaangażować właśnie Was xx

Dobra to chyba wszystko Miśki :* Love ☺ do piątku kochani xx Miłego dnia :D

PS. Tak wiem. Madison jest bardzo pamiętliwa xd 

65 komentarzy:

  1. No to mnie zaskoczyłaś tym, że Liam się do niej wybiera. Zakończyłaś w takim momencie, och. Teraz będę jeszcze bardziej czekała na następny, mam nadzieje, że Payne'owi uda się jakoś pomóc Lily. O ile to on dzwonił do drzwi. Dobra.. to na pewno Liam :)
    Tak, czy inaczej, rozdział świetny!
    Życzę weny
    Udanego dnia słońce, x

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział :)
    Mam nadzieje, że Lily się przekona do Liama i że jej pomoże rozwiązać problemy.
    Skończyłaś w takim momencie, że już się nie mogę doczekać następnego
    Życzę Ci weny kochanie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No kociaku, no rozdział boski, jestem wściekła bo za szybko się skończyło. Muszę czekać tydzień do kolejnego rozdziału, to niedorzeczne... Powinnaś robić jakieś spojlery czy coś.. Dobry pomysł z tymi kontami bohaterów. Ja bym bardzo chciała prowadzić konto Lilly albo Madison :)) Jeśli oczywiście pozwolisz xd Rozdział jak zwykle świetny, genialny i prześwietny... Tak oglądam za dużo króla Juliana. Nie ważne, czekam z niecierpliwością do Piątku, tak "Piątku" z dużej litery bo to ważny dzień co tydzień - nowy rozdział. Sama nie wiem czego się naćpałam :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. LILY MA BYĆ Z ZENEM I TAKIE MOJE ZDANIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju jaki świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze: grhhhhhh... Chyba cie udusze !!!!!!! Dlaczego w takim momencie przerwalas. Grhhhhhh... Jestes malpa. W takim momencie. Gahhhh... Ale i tak cie kocham ! <3
    Po drugie: o zesz kuno z jajkami. ( o_O ) tak bardzo uwielbiam tego bloga *.* hshxhejcjjs. Cudowny!!! :* jejkuus, Liam tak bardzo chce wiedziec o jej przyszlosci. On chce jej pomoc awhhh *__* kocham Liaska ! :))))
    Po trzecie: pisz szybkoo, ja tu czekam!!!! :D zycze duuuzo duuuzo weny. :*

    POZDRAWIAM ! ;*

    @luvmyniallers

    OdpowiedzUsuń
  7. A więc jestem tu po raz pierwszy, ale na pewno nie żałuję, że tu zajrzałam. Bardzo podobają mi się Liam i Zayn w roli detektywów. To ciekawa odmiana od innych ff, bo rzadko spotyka się takie pomysły na fanfiction. Ja w głębi mojego serduszka kibicuję Liamowi. Zayn może spotykać się z Lily i skraść jej serce, ale ja uważam, że i tak to Li się nią zaopiekuje i zacznie traktować bardziej jak dziewczynę, przyjaciółkę, a nie ,,obiekt detektywistyczny". Rozdział świetny!!! Genialnie ukazałaś emocje Lily na początku, a potem ta rozmowa z Liamem przez telefon. Jestem bardzo ciekawa jak potoczy się ich rozmowa i co zrobi z tym wszystkim Lily? Liam na pewno będzie chciał jej pomóc, ale czy ona tą pomoc przyjmie i mu zaufa? Tyle pytań krąży w mojej głowie XP Życzę dużo wenki i do następnego :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow Świetny skarbie *.* bardzo mi się podoba kocham kocham czekam na kolejny ;3 a z tymi kontami to super pomysł @nxd69 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. O MÓJ BOŻE :O
    Tak bardzo nkdvkmgorgmrhbkvnrnt ♥
    Ciekawe czy Lily mu to wszystko powie i jak on na to zareaguje ;o
    Nie ma to jak przerwać w takim momencie XD
    Kocham to ff ♥♥♥
    Tak bardzo idealne :3
    Czekam na następny :D
    Ilysm xx /@skrobisia

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaaaaaa!
    Co tu się wyprawia to istne cudo!
    Liaś... ♡♡♡♡
    On tak bardzo chce jej pomóc..
    Ona tak bardzo go nie zna..
    Oni tak bardzo są pojebani -.-
    Jak zwykle zajebiście!
    Jesteś burakiem bo przerwałaś w takim momencie ._.


    @RudaaSan

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa czy ona bedzie z zaynem czy z liamem,nie moge sie doczekać następnych rozdziałów,ten oczywiście świetny ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemu musiałaś skończyć w takim momencie??
    Nie mogę się doczekać następnego rozdziału xx
    @ziam__shipper_

    OdpowiedzUsuń
  13. Woo świetny rozdział, teraz jedyne co mnie zastanawia to to, czy odważy się powiedzieć co jest grane Liamowi.... W końcu go nie zna, a on zachowuje się jak się zachowuje, ale wiadomo jak będzie :D
    Czekam na kolejny rozdział ;3
    Pozdrawiam .xx
    @littlemonika17

    OdpowiedzUsuń
  14. Co, jak co, ale ty potrafisz zakończyć rozdział w 'najbardziej' odpowiednim momencie xD zabiję cię za to!
    Mam tylko nadzieję, że to nie będzie żaden 'nieproszony' gość, tylko Liam, bo chcę jego konfrontacji z Lily.
    Btw Liaś jest zazdrosny o Malika haha podoba mi się ^^
    @hicutieloueh (zmieniłam user, byłam bemyloueh) xx

    OdpowiedzUsuń
  15. nie spodziewałam się, że Madison i Lily mogły być przyjaciółkami ;o
    Liam wciąż zazdrosny >>>
    ciekawe czy Lil mu powie o co chodzi :3
    czekam niecierpliwie na next'a, życzę weny
    ily ♥
    @hugforyoubae

    OdpowiedzUsuń
  16. Czemu musiałaś skończyć w takim momencie??

    OdpowiedzUsuń
  17. kochanie urwałaś w takim momencie, że ja urwę Ci głowę
    ily

    OdpowiedzUsuń
  18. o boże nie wytrzymam tygodniaa :(
    ale extra ! @znaleziona69

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny rozdział. Robi się coraz ciekawiej :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Po pierwsze tak jak Lily jestem suką
    Pasujemy do siebie

    Po drugie Liam masz się ogarnąć do cholery
    i wypić kawusię
    i zabrać Lily w te Alpy czy gdzie to ona chciała jechać

    Po trzecie Mad trochę mi ciebie szkoda
    ale i tak jesteś suką bo chcesz zabić Lily

    Po czwarte piszesz wspaniale
    Po piąte Kocham Cię Tak Mocno
    Po szóste Życzę weny
    Po siódme Pozdrawiam

    I..... CIESZ SIĘ KOBITKO WAKACJAMI BO SIĘ KOŃCZĄ DO CHOLERY :(

    @Paczek_Niall ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Super rozdział!
    Znany już powód dlaczego Madison chcę zabić Lily.
    W sumie to szkoda mi Mad, Lily okazała się kijowa przyjaciółką :/
    No i wolę Zayn'a bo jest żywszą postacią niż ten wsZystko chcący Liam.
    Czekam na nn i życzę weny <3
    Buziaki, @xAgata_Sz .xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak, z Lily jest niezła suka.
    Nie dziwię się, że Madison teraz chce jej śmierci... Ja nie chciałabym być traktowana tak przez swoją "przyjaciółkę" ;x
    I znów spotkanie Liama z Lily ;3
    Bardzo fajny rozdział ;>
    Czekam na kolejny xx
    @droowseex

    OdpowiedzUsuń
  24. Musisz nas trzymać w takim napięciu tydzień? 😄 Gdzie litość? ;) Genialny rozdział 😍 @mortajuliana

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne Misiaku oby tak dalej nie mogę doczekać się następnego rozdziału😊 @love_hariana

    OdpowiedzUsuń
  26. rozdział jest super! nie mogę się doczekać następnego, czekam z niecierpliwością.
    No to teraz wiadomo, dlaczego Mad chce ją zabic. Liam do niej pojechał. Jakie napięcie, jest w każdym rodziale i bardzo dobrze! :D
    życzę weny, czekam na next! xx @ojda_ojda

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak Ty mi to do cholery mogłaś zrobić!!! Moje feels umierają! Ja chcę już następny i tę ich rozmowę! Jestem ciekawa co zrobi Liam, czy Lily mu powie, choć wiem co będzie dalej i mogę się domyślać ♥ Po prostu asngfbudscudf *o* @mycrushzaynx

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne xx Tak mi sie bardzo spodobalo ze licze ze nastepny bedzie jak najszybciej ;* / @only_we_are

    OdpowiedzUsuń
  29. OMG Liam jedzie do Lily, awww. Zaskoczyłaś mnie tym i nie powiem, że się nie cieszę, bo jeksdnfkssnksd jest super awww. Umieram ze szczęścia. Chce wiedzieć co będzie dalej dsknfks GOD
    A co do tej rozmowy to chuj cię Madison, ona ma Liama. hehhehe

    Ps. Przepraszam, że nie dodałam komentarza pod poprzednim rozdziałem XD

    @LouissIsMyAngel

    OdpowiedzUsuń
  30. No i w takim momencie przerwane kuuurde
    Masz bardzo bogate słownictwo i przyjemnie się czyta @Daria_Official

    OdpowiedzUsuń
  31. Rozdzial jet taki uebgsugsibgwi kocham cie i twoje ff kiedy kolejny.? Nie trzymaj mnie tak w napieciu!! <3 @niallxmyxhero

    OdpowiedzUsuń
  32. Rozdział rewelacja! Naprawde jaden z najlepszych ff jakie czytałam! Czekam na next ;* Dużo weny miśku :)
    @lo_ve1D

    OdpowiedzUsuń
  33. Grrr czemu Zayn nie odebrał tego telefonu :/ ale mam nadzieję, że chociaż Liam pomoże Lily. Świetny rozdział, pozdrawiam ♥
    @jula_matujewicz

    OdpowiedzUsuń
  34. O matko Lily ciekawi mnie ale tez przeraza Twoja przeszlość..
    Mam nadzieję, ze Liam jakos pomoże i zyska w Twoich oczach. :)

    Rozdział swietny, czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  35. O yeeey 'Lily' - słodko, mam taki user na tt :) Rozdział świetny, czekam na nn :***

    OdpowiedzUsuń
  36. Ughhh czemu w takim momencie przerwałaś? Chcę już wiedzieć co zrobi Liam. Chcę wiedzieć czy będą się kłócić czy raczej Lima powie jej że będzie ją chronił i ją tak po prostu przytuli.
    Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział! Życzę weny ❤/ @awokado1

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny rozdział,jestem mega ciekawa jak potoczy się rozmowa między Lily a Liamem
    Powodzenia w dalszym pisaniu xx
    /@xluvmy1Dx

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi się podoba jak piszesz :) A rozdział extra! :D Liam! <3 Ciekawe jak potoczy się to z Sms'em :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zwykle boski ❤
    Uwielbiam i życzę weny!
    You_are_suuuper

    OdpowiedzUsuń
  40. Jest dopiero 6 rozdział a to opowiadanie dla mnie jest G E N I A L N E ! Cieszę się, że mi je wysłałaś na twitterze <3
    Rozdział świetny xx
    @lovju69

    OdpowiedzUsuń
  41. Ohoho, no i teraz ciekawostka: o czym będą rozmawiali Liam i Lily? :D
    Rozdział świetny, nie mogę się doczekać nexxxta ;P

    Zapraszam też do mnie:
    onedirection1d-pain-and-payne.blogspot.com
    would-you-know-my-name-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny rozdział :D Ciekawe o czym będą rozmawiać? ach ta detektywistyczna ciekawość xD
    Nie mogę się doczekać następnego rozdziału
    Całuski :*****
    @Shoniaczek

    OdpowiedzUsuń
  43. Woah! To mnie zaskoczyłaś przebiegiem rozmowy telefonicznej w Liamem :O Nie sądziłam, że on jest tak skutecznym detektywem..Boże on ma naprawdę skrzywienie zawodowe, albo poszperał co nieco. W każdym bądź razie jestem bardzo ciekawa jak będzie przebiegać ich spotkanie, może być interesująco, bo nie sądzę, że Lily opowie mu wszystko tak po prostu.
    Ja rozumiem, że Li nie była najlepszą przyjaciółką, ale żeby się mścić w tak okrutny sposób? No właśnie a nie znamy jeszcze wszystkich faktów..
    Rozdział jest super:) Pozdrawiam i powodzenia przy pisaniu następnego Xx
    @Silver3010PL

    OdpowiedzUsuń
  44. ta Madison jest jakaś pojebana, niech się leczy.
    Liam jak zwykle zachowuje siię jakby był w pracy.
    Zayn taki słoouudki!
    Ja chce więcej, więcej i więcej!
    boze ten rozdział jest taki ahjfickdfhtgjfutritvhmcfjsidudeik,gvmfje , że nie mam słów.
    ps. jesteś booska
    ps. jesteś naprawdę boooska
    pozdrawiam i życzę duużo weny
    @goodgirlrbadgirl

    OdpowiedzUsuń
  45. Rozdział niesamowity :) !
    Życzę dużo czasu i weny . xx
    @Warrior_1303

    OdpowiedzUsuń
  46. No to ja tu czekam na napięcie i ich rozmowę a tu but i koniec :'( Chociaż może to dobrze... nie wiem. Chcę by ta rozmowa nie była kłótnią i by było wszystko happy. Ale pewnie nie będzie :/
    Także chcę by Liam był z Lily! Jej :3 Mam nadzieje że się do niego przekona.
    @AnneMaryClaire

    OdpowiedzUsuń
  47. Kończyć w takim momencie? Wstydziłabyś się hahaha rozdział jak zawsze fenomenalny. Liam jaki poważny, on jest uzależniony od swojej pracy i zachowania jakie się z tym wiąże a Zayn aww no cóż... Uwielbiam Cię kobieto świetny rozdział // @ella93pl


    Zapraszam do siebie http://dangerous-love-fanfiction.blogspot.com/ ;**

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczny rozdział <3 (zresztą jak każdy <3) Jak ja kocham Liama *.* chociaż pracocholik to uwielbiam go <3 Do następnego kochana <3
    @LoveLouisek

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepraszam, ze tak pozno, ale dopiero wrocilam z wakacji.
    Madison odwal sie od Lils. Powinno ci juz przejsc. Btw mam nadzieje, ze Lily opowie wszystko Liam'owi.
    Ps. Swietny rozdzial!
    @queen_lovatoo

    OdpowiedzUsuń
  50. No wiesz co? W takim momencie??
    Rozdział jest boski *-* pisz dalej!!
    @kontoo_Love_1D

    OdpowiedzUsuń
  51. swietny, nie moge doczekac sie nastepnego, ily

    OdpowiedzUsuń
  52. Poprostu genialny misiu ! xx

    OdpowiedzUsuń
  53. OMG w takim momencie skończyć ?!!? Nie mogę sie doczekać co będzie dalej ? Co zrobi Liam ? Co będzie z nimi ? Co będzie z Lily ? Czy ona powie mu choć mala część prawdy o sobie ? Może powie mu cala prawdę ? A może nie powie mu nic ? Może Liam juz zna cala prawdę albo dowie sie od kogoś innego niż Lily ? Co w tym czasie robi Zayn ? Czy może to on odkryje tajemnice Lily ? Czy Zayn zyska tyle zaufania Lily i ona powie mu cala prawdę o sobie ? CO BĘDZIE DALEJ? Mam tyle pytań a na odpowiedz muszę poczekać do następnych rozdziałów =/ ale to nic nie szkodzi ;) Nie mogę sie doczekać tego co będzie dalej i wiem ze jest na co czekać ;-) Powodzenia @ karolina271d xxx

    OdpowiedzUsuń
  54. Suka z tej Madison. naprawde lubie twoje ff jest takie... inne... ale w dobrym sensie. nawet bardzo dobrym. konczy bo padam na twarz :* @kaprysia666

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowny rozdział ♡ jestem strasznie ciekawa co wydarzy się w następnym, czy Lily będzie się kłócić z Liamem czy też po rozmawiają spokojnie x juz się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału :* / twoja wierna fanka @luv_my_calum ♡

    OdpowiedzUsuń
  56. W koncu udalo mi sie przeczytac twoj ff.
    Swietny ff. Tajemnicy.
    Musialas skonczyc w takim momencie?!
    Mam nadzieje, ze to Liam jest za drzwiami.
    Swietny rozdzial ;)
    @andrejjj99

    OdpowiedzUsuń
  57. Omg,czekam na kolejny *_*
    @Real_Piam_Payne xx

    OdpowiedzUsuń
  58. Omg rozdzial mega!!!!!!!

    W ogole to ff>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    A co najlepsze, ze o Liam'ie :D

    Julia :) x

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie kończy się w takim momencie!!! O wow świetny rozdział :D Czekam na kolejny ^^
    @huggy_1d

    OdpowiedzUsuń
  60. Może mam coś z głową, ale mam dziwne uczucie, że to nie Liam pierwszy dotarł do dziewczyny... jeżeli to jednak on, ciekawi mnie przebieg tej rozmowy, bo do spokojnych na pewno nie będzie należała. Madison powinna wybrać się do terapeuty z tymi swoimi problemami, naprawdę, polecam jej. A Zayn... dlaczego nie odebrał? Liam ukradł mu telefon? hahaha
    świetny rozdział
    @paynemdma

    OdpowiedzUsuń
  61. Boski. *-* Czekam na nexta xx @CarrotsLouu

    OdpowiedzUsuń

Szablon by @Lyvia_x