piątek, 8 sierpnia 2014

Rozdział 5

Madison stała przed dwoma mięśniakami trzymającymi drobną dziewczynę w rękach. Z zakutymi nadgarstkami i unieruchomionymi przedramionami nie miała się jak wyrwać osiłkom. Jej ciemna skóra na twarzy miała liczne fioletowo-żółte odbarwienia, a na policzkach widać było głębokie szramy od noża. Porozdzierane ubrania odkrywały kolejne rany na ciele młodej kobiety, których nie powinno być. Rozczochrane włosy w nieładzie opadały na zimne czoło.  
Czuła, że koniec jest blisko. Wiedziała, że przez to co zrobiła będzie miała problemy, ale nigdy nie sądziła, że skończy się to utratą życia.
Silni mężczyźni trzymający ją stali niewzruszeni. Para szefów, którzy właśnie przyglądali się zdobyczy wiszącej na ramionach agentów rozmawiali o czymś po cichu. Stłumiony głos w uszach poszkodowanej nie ułatwiał jej sprawy w rozpoznaniu sprawców tego co się jej stało. Miała mroczki przed oczami i trzęsła się z zimna chociaż było około trzydziestu stopni.
Za poleceniem Drew, krótkowłosa znalazła się na betonowej ziemi. Jęknęła z bólu upadając na twarz i podrażniając swoje i tak już groźne rany. Nawet nie próbowała wstawać, bo wiedziała, że zaraz upadnie. Siły odeszły jej już w samochodzie kiedy chciała się uwolnić z grubych sznurów i knebla. Pod paznokciami i na dłoniach miała resztki krwi, a po czole spływała jej nadal stróżka czerwonej cieczy.
Rozcięte czoło nie było przyjemnym widokiem szczególnie dla Madison, która automatycznie wydała z siebie dźwięk obrzydzenia.  Stopą obróciła dziewczynę leżącą na posadzce, aby zobaczyć jak bardzo się zmieniła od czasu ich wcześniejszego spotkania. Rozcięcia i siniaki w pewnym stopniu zniekształciły jej twarz, a strata krwi nadała skórze kobiety trochę nieładnej bladości.
Chłopak sięgnął gdzieś za siebie i wyciągnął pistolet obracając go w dłoni. Kucnął przy ledwo żywym ciele i lufą dotknął policzka informatorce.
- A mówiliśmy ci Anastasio, że nie warto mieć własnego zdania – cmoknął jakby zawiedziony i wstał wycierając broń o koszulkę w miejscu gdzie dotykała dziewczyny.  Zaśmiał się sam do siebie i z błyskiem w oczach spojrzał na swoją miłość, która przypatrywała się temu co robi z ciekawością.
Allen zrobiła krok w przód i stuknęła obcasem wywołując przeszywający, pulsujący ból w głowie Anastasi.
Nie miała już czym płakać więc nawet nie próbowała uronić łez, aby ulżyć trochę zamglonym oczom i przemyć je z piachu i kurzu. Zakaszlała głośno udrożniając swój układ oddechowy. Nie piła nic długo, nie jadła także, a jej  procesy życiowe ustawały w nadmiernie szybkim tempie. Krztusiła się każdym oddechem, a sił żeby chociaż spróbować uciec nie miała wcale. Leżała bezczynnie czekając na ostateczną egzekucje.
 Podniosła lekko wzrok na młodą szefową, która aktualnie badała jej poharatane ciało. Przez chwile wyraz twarzy Mad wyrażała żal, smutek, może nawet współczucie. Jednak gdy nachyliła się bardziej jej palce wylądowały w ranie znajdującej się na boku informatorki wywołując krzyk bólu. Zagłębiła palce jeszcze bardziej w ciele i wbiła paznokcie pogłębiając rozcięcie prawie do granic możliwości.
- Fuj – wyciągnęła rękę i pospiesznie ją wytarła. To była gra. Tak naprawdę kochała katować ludzi.
- A więc moja droga – rzekł Drew do ciemnoskórej stając nad nią. – Co masz nam do powiedzenia? – zapytał chcąc usłyszeć to co i tak już wiedział. Kobieta milczała. Nie z powodu tego, że nie mogła mówić. Nie chciała mówić i pokazywać swojej słabości względem tego małolata. Uśmiechnęła się tylko krzywiąc lekko i obserwowała reakcje chłopaka, który od razu zagotował się w środku oraz na twarzy.
- Mów kurwa! Mów jebana dziwko co zrobiłaś! – wrzeszczał nad nią, a ona powstrzymywała się od wybuchu śmiechu. Jej szyderczy uśmieszek powiększał się coraz bardziej nawet po tym kiedy dostała siarczysty policzek od Marlocka.
- Jesteś żałosny – powiedziała tylko i dosłownie nadstawiła drugi policzek aby dostać „nagrodę” za jej śmiałość. Chłopak jednak odwrócił się i zdenerwowany wyszedł ochłonąć parę metrów dalej, oddając Madison pistolet.
- Skończ to proszę. Jak tu przyjdę ma być po wszystkim – ruszył w stronę drzwi zostawiając swoją dziewczynę z bronią w dłoni.
- Ty mnie nie zabijesz Madison… Nie jesteś taka, to on taki jest… Kieruje tobą złość… Pamiętaj, że…
- W porównaniu do niego – wskazała miejsce gdzie poszedł Drew. – ja chce żebyś się zamknęła – westchnęła cicho dając znak, aby mięśniaki podniosły Anastasie do klęku.  Przytrzymali ją lekko odsuwając swoje ciała od jej najbardziej jak mogli.
- Wiesz… Wybaczę ci to, że prawie nas wydałaś, że naprowadziłaś najlepszego detektywa w Wielkiej Brytanii na nasz trop nie licząc tego, że zajmuje się tą sprawą… Widać, że byłaś dobrym podwójnym agentem Ana… - lufa została przyłożona do skroni informatorki. Palec długowłosej spoczął na spuście. Popatrzyła ofierze w oczy. – będę tęsknić – wyznała i strzeliła z pistoletu pozbawiając życia dziewczyny. – Albo nie będę… 

***

Wyciągnęła ze swojego starego, wyblakłego portfela ciężko zarobione oszczędności i położyła na blacie. Sprzedawca wydał jej czarny, prosty telefon z klapką i zapisany jej nowy numer telefonu razem z umową na najtańszy abonament jaki istniał chyba na świecie. Podziękowała serdecznie i zaczęła się nim bawić. Pozmieniała tapetę, dzwonek i inne nieważne rzeczy. Zapewniło jej to trochę rozrywki po jakże ciężkim tygodniu pracy.
Nareszcie mogła zacząć się kontaktować z kimś kogo zna, nie zmuszając się do trudnego tłumaczenia o tym, że nie mają się jak z nią skontaktować bo nie ma komórki.
Wystukała nowo zdobyty numer Zayna, aby pochwalić mu się swoim zakupem. Po ostatnim spotkaniu chłopak odprowadził ją do ostatniej przecznicy przed jej mieszkaniem. Nigdy by nie przypuszczała, że pozwoli komuś znajomemu podejść tak blisko jej domu. Zaufała mu nawet o tym nie wiedząc.  
Odebrał praktycznie od razu.
- Halo Halo Malik?
- Halo Halo Lily – zaśmiała się odpowiadając chłopakowi. Od razu usłyszała gwizd po drugiej stronie słuchawki.
- Słyszę, że zdobyłaś swój międzyludzki komunikator White? – uśmiechał się sam do siebie. Lubił zabawiać dziewczyny, a szczególnie takie jak ona.
- Tak Malik. Strzeliłeś w dziesiątkę – zaśmiała się. – Co robisz teraz? – zapytała ciekawa i oparła się o ławkę stojącą obok.
- W pracy jestem. Na komisariacie, a co?
- Ej to ja nie przeszkadzam Zayn… Pracuj a nie gadaj ze mną – już się chciała wyłączać kiedy chłopak zaprotestował mówiąc, że nic ciekawego nie robią.
Rozmawiali chwile póki gdzieś w tle Lily nie usłyszała głosu Liama. Nie był opanowany. Raczej zdenerwowany.
- Zabili Anastasię – powiedział do Zayna na co ten umilkł.
- Zayn… - powiedziała niepewnie przypominając sobie dziewczynę, z którą chłopaki rozmawiali w barze. Była informatorką… Teraz to zrozumiała.
- Kto to? – usłyszała jak Payne krzywi się lekko. Mulat nawet nie odpowiedział przyjacielowi.
- Lily musze kończyć pogadamy potem – westchnął czekając aż dziewczyna przytaknie. Gdy to zrobiła trzymała jeszcze chwilę słuchawkę przy uchu.
- Rozmawiałeś z Li… - Liam wzburzył się po czym włączył się sygnał zakończenia rozmowy. Chyba nie powinna tego słyszeć.

***

- Jest sygnał! – zawołał ze swojego gabinetu Drew przywołując tym samym swoją dziewczynę. Zerwała się z miejsca w jednej sekundzie i popędziła do chłopaka (a raczej do komputera) zobaczyć co znalazł.
- Kto? – zapytała podchodząc do ekranu i patrząc na wyświetlony na nim numer.
- Lily White… - uśmiechnął się i wstukał numer do swojej komórki.
- Mówiłam ci, ze nie jest zbyt bystra – zachichotała i także zapisała sobie numer. Szybkie ruchy palców na klawiaturze komórki stwarzały litery a potem słowa. Wszystko co chciała przekazać Madison wylała do smsa którego nawet nie miała zamiaru wysłać. Drew patrzył co robi i zmarszczył brwi myśląc jak to wykorzystać. Oświeciło go. Znał słabe punkty Lily dobrze, głównie dzięki swojej dziewczynie. Opowiedziała mu o niej wszystko. Miał plan już wcześniej, ale teraz stało się to realne. Do wykonania. Wziął telefon Madison i wysłał wiadomość pod wskazany numer.
- Co ty robisz?! – zdenerwowała się Allen i wyrwała mu z powrotem telefon. – Po co to wysłałeś debilu?! Nie chciałam tego wysłać!
- Jeżeli na to odpowie to ją znajdziemy – powiedział ze stoickim spokojem.
- Jeżeli odpowie – odburknęła mu dziewczyna i popatrzyła na wysłaną wiadomość.

„Droga Lily. Tyle czasu się nie widziałyśmy, a ja mam nadal ochotę cie zabić. To co zrobiłaś mi w przeszłości cały czas wraca we wspomnieniach wszystkich moich upokorzeń. Nie umiem pozbyć się myśli ze straciłam przez ciebie tak wiele. Więc teraz ty strać coś przeze mnie. Będziemy kwita. Sądzę, że tam gdzie teraz żyjesz jest ci dobrze. A szkoda. Mam nadzieje, że cie w końcu znajdę… I zabije.
Twoja Mad x”


- Odpowie. Nie martw się kochanie. Jest słaba.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________

Dzień Dobry! x Jak Wam mija piątek? Mam nadzieje, ze chociaż trochę z Was czekało na niego. Jak się podoba rozdział? Nie jest jakiś... Niesamowity, ale chyba ujdzie. :) 


Słuchajcie. Jest sprawa. Na prologu, pierwszym i drugim rozdziale jest po ok. 80 komentarzy. Na trzecim i czwartym 55 i 43.

Nie wiem czy to przeze mnie, czy po prostu nie chce wam się już czytać, ale i tak bardzo was proszę, że jeżeli się zapisujecie do informowanych to chociaż przeczytajcie. Bardzo się staram, żeby wam się to podobało i chciałabym, żebyście mi powiedzieli czy moje starania nie idą na marne. Liczy się dla mnie nawet najkrótszy komentarz i każda wasza opinia, ponieważ kiedy zwracacie mi uwagę, ja coraz lepiej piszę. Dlatego jeszcze raz was proszę o komentarze i opinie. To są moje marzenia i moja wyobraźnia, więc chcę się z wami nią podzielić i wiedzieć jak mi idzie.

Zapraszam też żebyście wyrażali swoją opinię na hashatagu #ThePolicemanFF. Czytam te wszystkie tweety i cieszy mi się paszcza kiedy piszecie.

No więc miśki kończąc tą nudną notkę żegnam się z wami, do następnego papa skarby xx wasza @luv_1d_bromance ♥

65 komentarzy:

  1. Świetny rozdział :) Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetnie ;) czekam na więcej :) @ZiemiaHorana

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko tak mi szkoda Anastasii... :(
    P.s.
    Shippuję Zily xD <3

    @NutellaOnBread

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje feels >>>>>
    Na początku pisałaś wspaniale i myślałam, że lepiej już nie można, ale jak widać myliłam się :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział, który na pewno będzie tak świetny, o ile nie lepszy niż ten i poprzednie ;)
    Buziaczki @OopsImCrazyMofo

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny! /@luuvmyheroes

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały jak zresztą poprzednie rozdziały!
    @Aww_My_Lou_

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny, jestem coraz bardziej ciekawa, co zrobila lily w swojej przeszlosci. piszesz coraz lepiej, zycze jeszcze wiecej weny, ily xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rozdział :) Biedna Anastasia :( Czekam na kolejny rozdziała :3 @Gosia_012

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny rozdział jak zwykle misiu! czekam z niecierpliwoscia na kolejny rozdział, miłego dnia! xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny Słoneczko!
    Ja nie rozumiem czemu ludzie nie komentują tego FF :)
    @RudaaSan

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozdział jest świetny, bardzo mi się podoba!
    Boże nie, oni nie mogą znaleźć Lily, albo niech Zayn się dowie o przeszłości Lily i niech ją chroni i opiekuje się nią, to będzie takie słooodkie *0* I niech Zayn będzie z Lily.
    Ja chcę się dowiedzieć, co się stało w przeszłości, że Mad chcę ją zabić.
    Ja zawsze komentuję i nie rozumiem ludzi, którzy tego nie robią jak czytają. Chociaż tyle mogliby zrobić dla Ciebie, mogliby się odwdzięczyć za to, że piszesz :)
    Czekam z niecierpliwością na następny rozdział. Zyczę weny, ily xoxo @ojda_ojda

    OdpowiedzUsuń
  12. Aww świetny *.* ciekawa jestem co będzie dalej @nxd69 ;33

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj kochana, no co ja Ci mam tu napisać, skoro umarłam na tym rozdziale hmm? DGSISHSJSJSJDNSJSJDJSJSJFHDDSHSIJASFBOENFOZHXBJEVEWOWNXICFHEIWNDIHHEINWWOFIEHFNFFNEBRFICIEBFSINWFBDDOSJDHEIJDJDIDBEIJFSWNNWIZAJEBISTYNDSKSJDBBDJSSDUSBDIANAOSBJDUGDIDGDFHSDIDHSHDHDIDHDHDSIDJAPIERDOLEVSJSBZJSBSISBSJSMOJEFEELSVJDJSHDJDBDDSUDVSBXHDBFBDDBDSHDHSISWV <3 No tak więc wyłapuj teraz słowa misiek x A moją opinię o rozdziale znasz skarbek! :* @mycrushzaynx

    OdpowiedzUsuń
  14. No tak tak, rozdział megaśny !
    A co do notatki pod rozdziałem to myśle że po prostu nikomu nie chce się komentować, ten blog jest tak wciągający, że ja aż sram gdy dowiem się że jest nowy rozdział, i nie możliwe żeby tyle osób nie chciało tego czytać, stwierdzam LENISTWO, i to nie jest Twoja wina kochana! Ahh i ja też shippuje Zily XD
    ILY @znaleziona69 xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Cały ten rozdział jest taki OMG! Brak mi słów by to opisać. O co do cholery w tym chodzi? Jeju kochana, piszesz idealnie, a tą historię wymyśliłaś najlepiej jak sie tylko dało! Nie mogę sie doczekać kolejnego rozdziału :)
    Czekam i pozdrawiam,
    @littlemonika17

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo niecierpliwie czekałam na ten rozdział! A piątek mija całkiem dobrze, mam nadzieje że tobie również ;*
    Rozdział rewelacja i czekam na nn :)
    Weny misiu ♡♥
    @lo_ve1D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurwa kurwa kurwa kurwaaaaaaa. Robi sie zajebiscie ciekawie. Omggggg. Zazdrosny Lias. XDDDDD zayn zarywa do Lily, hue hue. :D
    Kuzwa a tamte kutasy ta cala Mad i ten Drew... Grhhhhh, strach sie bac :oo nie moge sie doczekac nexta !!!! <3
    Pozdrawiam serdecznie <3 :*

    @luvmyniallers

    OdpowiedzUsuń
  18. No nieźle :o
    To mnie zabiło xd
    Czekam na następny. Czuję, że będzie ciekawie :))
    Wspaniały rozdział :3
    Ily xx /@skrobisia

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę szkoda mi Anastasi, ale to twoja wyobraźnia i ma być tak jak ty chcesz, ten rozdział jest mega tajemniczy a zarazem interesujący i ciekawy nie mogę się doczekać 6 rozdziału i dalszego rozwoju sytuacji, pełno tu tajemnic ale to dobrze że nie wszystko od razu jest jasne, kocham to ff i będę czytać do końca / @luv_my_calum 💕

    OdpowiedzUsuń
  20. o kurwa nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów i jestem taka podjarana bo Ziam będą zajmować się tą sprawą i to pewnie ich jakoś w końcu zaprowadzi do Lily i oni będą ją chronić i wgl będzie zajebiście i już nie mogę się doczekać xD
    To ff jest wykurwiste i będę je czytała dopóki się nie skończy :)
    czekam na next ily xx @ziam__shipper_

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny rozdział!
    Początkowa akcja rewelacyjna!
    Shippuje Lilly i Zayna'a <3
    Liam zluzuj majty, bo mnie wkurzasz -_-
    Czekam na nn i życzę weny <3
    Buziaki, @xAgata_Sz .xx

    OdpowiedzUsuń
  22. jejku, jak ty to super piszesz, bardzo mnie to wciągnęło, czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział! :) @SadKidrauhl

    OdpowiedzUsuń
  23. Nadrobilam wszystko i cholernie mi się podoba :3 @Daria_Offciall

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny, czekam na next xx
    @hicutieloueh

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnia informacja jaką dostałam to było na temat 1 rozdziału a tu już 5?!!? WoW nie spodziewałam się takiego obrotu akcji ;) sooo.... co jeszcze mogę powiedzieć? Powodzenia kocie xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Jacie, to jest takie nfiudnhbsnhjfnbelqnc *o*
    Nie mogę doczekać się nexta. Jestem tak ciekawa jej przeszłości, jak Liam ;d
    Weny kochanie <3
    @CrazyNajal

    OdpowiedzUsuń
  27. Lilka co zes jej zrobila, ze chce cie zabic? Omg. Nie wytrzymam do nastepnego rozdzialu, daj go teraz plizz. Ciekawosc mnie zzera. O cholera
    @queen_lovatoo

    OdpowiedzUsuń
  28. OMG nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Co za świniaki! Zabili Anastazję... Biedba. :(
    Kurde, bardzo niedobrze, że Drew k Madison znaleźlii Lily :x
    Mam nadzieję, że ona nie odpowie na tego sms'a :c
    Czekam na kolejny rozdział :) x
    @droowseex

    OdpowiedzUsuń
  30. o boziu tyle emocji :o
    zazdrosny Liam >>>>
    jak coś się stanie Lily, to detektyw Payne ją uratuje, prawda? :D najlepiej będzie jak nie odpowie na tego sms'a po prostu.!
    ertyuiouj chcę się wreszcie dowiedzieć czegoś i przeszłości Lily ^^
    btw myślę że Zayn i Li mogą się zaprzyjaźnić :)
    czekam na next'a i mam nadzieję, że przybędzie komentarzu bo na nie zasługujesz :*
    ILYSM ♥
    @hugforyoubae

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne <3 Jak zawsze :* najlepsze ff ever !!!!! Czekam na następny !!! Pisz jak najszybciej :) Powodzenia xx
    @LoveLouisek

    OdpowiedzUsuń
  32. NO WITAM WITAM XD
    CZEMU WSZYSCY AUTORZY FF KTÓRZY MNIE INFORMUJĄ PISZĄ MNIEJ WIĘCEJ W TYM SAMYM CZASIE XD
    JA JUŻ PRZEZ WAS NIE WYRABIAM :)

    DREW TY SUKINSYNU
    MADISON TY SUKO
    NIECH JA WAS TYLKO ZNAJDĘ A JUŻ NIE ŻYJECIE
    ALE I TAK BARDZO MNIE CIEKAWI CO LILY JEJ ZROBIŁA

    I NIE NO JESTEM DUMNA LILY KUPIŁA SOBIE TELEFON XD
    NIE NO OCIEKAM DUMĄ

    UUUU LI ZAZDROSNY
    NIE MARTW SIĘ PAYNE, LILY WEŹMIE CIEBIE
    TO OCZYWISTE XD

    DOBRA JA KOŃCZĘ (WIEM ŻE KRÓTKI KOM ALE CIII)
    KOCHAM
    KOCHAM
    KOCHAM
    KOCHAM
    KOCHAM

    A TAK WGL TO JAK MIJAJĄ CI WAKACJE?
    (I TAK NIE ODPISZESZ ALE CIII XD)

    POZDRAWIAM I ŻYCZĘ WENY ^^
    @Paczek_Niall

    OdpowiedzUsuń
  33. Mega Mega Mega! Ten rozdział jest na prawdę genialny ! Już chce wiedzieć co się stanie dalej! Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział! Życzę weny❤/ @awokado1

    OdpowiedzUsuń
  34. Opowiadanie samo w sobie jest šwietne 💕 bardzo mi sie podoba pomysł xd tak więc rozdział straszny przestraszyłan się już wtedy kiedy strzeliła jej w głowe ugh jak ty mozesz miec takie nerwy na to? xd aw czekam na kolejny. Mam nadzieje że pojawi się w miare szybko xx życzę weny i pozdrawiam 💟✋ @niallxmyxhero

    OdpowiedzUsuń
  35. bosz... przeczytałam wszystkie 5 rozdziałów + prolog i nawet nie zauważyłam kiedy to zleciało. Czytam pierwszy i automatycznie klikam w drugi i kolejny i kolejny :D wciągnęło mnie c:
    na prawdę świetne ff
    @AwwMyNiallx

    OdpowiedzUsuń
  36. To jest boskie! <3 adghaskdja *.* kurde jest tak ciekawie, że nie wytrzymam do kolejnego rozdziału :c
    dodaj go szybko <3 @a_misiek

    OdpowiedzUsuń
  37. Omg świetny rozdział,widze,że będzie się działo,z niecierpliwością czekam na nexta xx
    /@xluvmy1Dx

    OdpowiedzUsuń
  38. Z rozdziału na rozdział, coraz bardziej mnie to zaciekawia. Czekam na kolejny! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Okazało się, że Drew jest bystrzejszy niż myślałam. A Madison? Tak jak sądziłam: to wredna suka (inaczej nie umiem tego ująć).
    Sms do Lily sprawił, że mam jeszcze więcej różnych teorii na temat przeszłości dziewczyny.
    "To co zrobiłaś mi w przeszłości cały czas wraca we wspomnieniach wszystkich moich upokorzeń" - z początku pomyślałam o tym, że może Lily w jakiś sposób (chcąc czy też nie) sprawiła, że życie Madison zmieniło się na gorsze. Tylko nie mam pomysłu jak.
    Czekam na kolejny rozdział i mam nadzieję, że będzie równie ciekawy jak ten, a może nawet ciekawszy. Wątpię, że mnie zawiedziesz, bo masz naprawdę świetne pomysły na fabułę. xx :) /@remembermepl

    OdpowiedzUsuń
  40. Okej w końcu ogarnęłam dupę i wzięłam się za czytanie, postaram sie byc juz na bierząco obiecuje :)
    Zaczynam sie powaznie zastanawiac nad przeszłością Lily, jestem tak cholernie ciekawa. Wprost nie trawię Madison ugh Liaś zazdrosny aww,
    Świetnie sie czyta to co piszesz, twój styl pisania jest taki lekki? Hmm.. chyba tak, dobra najwazniejsze ze sie dobrze czyta ;D Fanfic jest naprawdę ciekawy.
    Czekam na następny i zycze weny, miłego dnia <3
    + nie musisz mnie już informować na tt, dodam sie do obserwatorów, przynajmniej będziesz miała mniej roboty
    @seyl_tommo

    OdpowiedzUsuń
  41. W końcu miałam chwilę żeby przeczytać rozdział i on jest NIESAMOWITY o kurczaki trochę emocji, co skrywa Lily. Liam jakie zazdro haha :) Jesteś genialna.

    Standardowo zapraszam do siebie http://dangerous-love-fanfiction.blogspot.com

    Buziaki kochana xx

    OdpowiedzUsuń
  42. o boże shiipuje Zayn'a i Lily !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    a kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
  43. To ff coraz bardziej mi się podoba! Fajnie piszesz. :) czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  44. ja to-kocham kocham kocham <3!

    OdpowiedzUsuń
  45. o matko strasznie sierobi... ;O

    OdpowiedzUsuń
  46. WOW! GENIALNY :) Ale smutno trochę to fakt :( @MIKA69_1D

    OdpowiedzUsuń
  47. Z rozdzialu na rozdzial pisanie idzie ci coraz lepiej. Z niecierpliwosciela czekam na nexta :D @kaprysia666

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne opowiadanie! Jestem ciekawa co Lily zrobiła w przeszłości.. Czekam na kolejny! :) @letmakeamove

    OdpowiedzUsuń
  49. Sorry, że komentuje dopiero teraz, ale na telefonie, zwłaszcza moim, jest to znacznie utrudnione :)
    Co mogę powiedzieć... zaprosiłaś mnie na Twitterze i już wtedy byłam pewna, że mi się spodoba ;) i miałam rację :P
    Opowiadanie jest świetne, ciekawa postać głównej bohaterki, Liam jako detektyw ^^ a jeszcze jeśli Zayn wygląda tak bosko jak w reklamie perfum "You&I" to już w ogóle jestem w niebie ^.^
    Zamierzasz wprowadzić jeszcze Harry'ego, Nialla i Louisa? ;)
    Z niecierpliwością czekam na next, dodaję do obserwowanych :) na pewno zostanę tu na dłużej :*
    Pzdr. <3

    Zapraszam też do mnie:
    onedirection1d-pain-and-payne.blogspot.com
    would-you-know-my-name-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zakochałam sie w tym , to jest boskie !!! Nie mogę sie doczekać co będzie dalej .Widac ze masz pomysł , bardzo dobry pomysł na to opowiadanie ;) czekam na kolejne :) @karolina271d xxx

    OdpowiedzUsuń
  51. dziś wysłałaś mi linka do bloga i od razu pochłonęłam wszystko :) super piszesz i historia zapowiada się bardzo ciekawie :) czekam na cd. jeszcze raz dzięki za linka :) nie mogę Ci tego na tt napisać więc pisze tu :) /An

    OdpowiedzUsuń
  52. Boskie boskie boskieee *-*
    @kontoo_Love_1D

    OdpowiedzUsuń
  53. Tak jak obiecałam przeczytałam wszystko od początku:) Przyznam szczerze, że nie czytam opowiadań o Liamie, ale to mnie zaciekawiło:) Fabuła jest dość wciągająca i tajemnicza:) Tak właściwie stopniowo wszystko odkrywasz, co jest bardzo fajne, bo nigdy nie wiadomo czego się spodziewać :) Jak już pisałam nie jestem fanka FF o Liamie, ale tutaj jestem pozytywnie zaskoczona:)
    Powodzenia w dalszym pisaniu Xx

    @Silver3010PL

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeju, piszesz fenomenalnie!! <3 Naprawdę jestem pod wrażeniem :3 Będę wpadać :>

    http://nothing-is-forever-baby.blogspot.com/

    @zbunTowana

    OdpowiedzUsuń
  55. Genialny rozdział, nic dodać nic odjąć:D Jest jedna mega wada!!! Na kolejny rozdział trzeba czekac aż tydzień a to sie dluzy okropnie haha ;) Ja chce już wiedzieć co Lily robila w Leeds i czego oni chcą jej zrobić krzywdę 😡 @mortajuliana

    OdpowiedzUsuń
  56. Boże, że też ja wcześniej nie widziałam tego fanfiction. Jest cudowne, wciąga, ma tajemnice i policjant Payne, to mi się podoba xd
    Rozdział genialny tak samo jak każdy inny.
    Lily+Zayn= ♥ haahah niech oni będą razem, bo widać, ze się dobrze dogadują i rozumieją :)
    Do następnego, weny życzę :*
    Dzięki za informowanie na tt @jula_matujewicz

    OdpowiedzUsuń
  57. Tak fajny jak wszyscy uważają
    @Szerrys

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow ! Świetne opowiadanie. Takie normalne. Dziękuje że mi je dałas. Chętnie bd tu wpadać :))
    A i zapraszam do siebie
    http://changed-fanfiction.blogspot.com/
    @LouisMyLoveH

    OdpowiedzUsuń
  59. Pan Policeman :-D i Madison... ♥♥ aww tak jak u mnie *.* :-D przy okazji zapraszam http://btw-niall-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Matko, matko, matko!!! Rozdział świetny.. Chcę wiedzieć co się wydarzyło Lily ... Mam tylko nadzieję że się dobrze skończy :ppp
    KOCHAM ♥
    @huggy_1d

    OdpowiedzUsuń
  61. Co za dranie! Jak oni mogli ją zabić. A skoro wiedziała że tak skończy trzeba było dać im trop na nich. I jak oni ją znaleźli! Tak szybko. Niech nie odpisuje, błagam. Boże idę do kolejnego rozdziału!
    @AnneMaryClaire

    OdpowiedzUsuń
  62. Awww.. ❤ jest MEGA kochanie ! :) tylko tak dalej. @_HeeyJamila_

    OdpowiedzUsuń

Szablon by @Lyvia_x