piątek, 11 lipca 2014

Rozdział 1

Zimny wiatr owiewał jej ciało. Pod jego naporem bieg dziewczyny był wolniejszy niż zwykle. Sportowe buty, bluza i zwykłe dresy, a w nich paczka papierosów kojących zszargane nerwy Lily. Nie wyróżniało jej nic od połowy ludzi mieszkających na przedmieściach miasta, tam gdzie ona. Szare chmury okrywające niebo prawie każdego dnia, mogły przyprawić o mdłości. Omijając kolejne osoby ruszające codziennie o tej samej godzinie do pracy, zdawało jej się, że zamknięta jest w kręgu czasu. Dzień w dzień robiła dokładnie te same czynności. Wstawała powoli z łóżka kiedy zaczynało świtać (czyli koło szóstej rano), jadła to, co akurat miała w lodówce, a nie było tego za wiele. Biegła do centrum dla rozruchu, robiła „zakupy” składające się z nowej paczki fajek, czegoś do picia i suchej bułki. Czasami zdarzało jej się kupić więcej, ale tym razem nie miała takiej potrzeby. Biegła dalej rozglądając się wokół i badając każdy metr kwadratowy Londynu. Czujna lustrowała ludzi od góry do dołu dokładnie. Każdy. Dosłownie każdy był dla niej podejrzany.
Unikając nagłego lunięcia deszczu, weszła do centrum bokserskiego. Wrzuciła zakupione artykuły spożywcze do swojej szafki i wbiegła do pomieszczenia z workami treningowymi. Rękawice już na nią czekały. Zaczęła energicznie uderzać w jeden z worków swoimi małymi, ale jak już zniszczonymi od ćwiczeń dłońmi. Złość uchodziła z niej przy każdym ruchu coraz bardziej. Krople potu pojawiły się na jej jasnym czole, a blond włosy posklejane od niego opadły jej na twarz. Odgarnęła je niezgrabnie przedramieniem tym samym ocierając mokre czoło.
Była dobra. Tak przynajmniej mówili w klubie. Uczucia które się w niej kłębiły pchały ją do silnych uderzeń. Pokonałaby niejednego faceta. Była gotowa do walki. Wiedział o tym każdy kto ją widział. Nienawiść w oczach mówiła wszystko, chociaż nie wypowiedziała do żadnego człowieka w Londynie więcej niż czterech zdań o sobie. Twardy samotnik walczący o przetrwanie – powiedziałby każdy, któremu chociaż raz pokazała się na oczy. Ale w środku była całkowicie inna. Diametralnie inna.

Wracając zawsze biegła tą samą drogą. Park, osiedle, dom. Nic nadzwyczajnego. A jednak. Biega tamtędy z jednego powodu. Codziennie, w tym samym miejscu nieopodal zaczynających się przedmieść Londynu przy komisariacie stał tajemniczy chłopak. Za każdym razem oparty o ceglaną ścianę z Iphone’m w dłoni, zapatrzony był w ekran urządzenia. Przebiegając czuła jego wzrok na swoim karku. A przynajmniej coś czuła, bo według jej niezawodnych oczu dalej gapił się w kolorowy wyświetlacz. Był dla niej interesujący. Postawa jego ciała świadczyła o pewności siebie, a to była rzecz której Lily nienawidziła najbardziej w świecie. Ominęła kolesia przebiegając dość blisko. Jej włosy spięte w kucyk drasnęły jego twarz końcówkami. Ruszył się, a twarzy Lilianny pojawił się cwany uśmieszek.

Popatrzyła na zegar na Big Benie. Wskazywał godzinę dziewiątą czterdzieści osiem. Cholera – pomyślała. – Spóźnię się.
Przyspieszyła biegu kierując się w stronę domu.

***
Czekał przed posterunkiem jak codziennie na swojego partnera. Drugiego od razu po nim najlepiej wyszkolonego detektywa w Wielkiej Brytanii i jego najlepszego przyjaciela. Zniecierpliwienie dawało mu się już we znaki. Ruch jego nogi stawał się coraz szybszy. Zayn zawsze się spóźniał.
Liam usłyszał znajomy rytmiczny tupot stóp o chodnik. Nie musiał podnosić wzroku. Dobrze wiedział że to biegnie właśnie ona. Blondynka w bluzie z kapturem. Uśmiechnął się pod nosem. Obserwował ją już od 2 miesięcy, od kiedy zaczęła tędy biegać. Był świadomy tego, że to z jego powodu. Był bystrym facetem. Dziewczęta lgnęły do niego jak pszczoły do miodu
 Nie musiał się specjalnie zastanawiać dlaczego tak jest. Jego brązowe ułożone w górę włosy, doskonale akcentowały linię męskiej szczęki chłopaka, ukazując jak przystojny był.
Poczuł na twarzy lekki dotyk jej pachnących jabłkami włosów. Pierwszy raz podniósł wzrok. Drgnął. Poczuł się jakby przegrał jakąś ważną nagrodę, którą miał w zasięgu ręki. Ta walka była dla obojgu wiadoma. Nikt nie powiedział o niej na głos, jednak dało się wyczuć nutę rywalizacji kiedy przebiegała. Kto pierwszy ulegnie drugiemu. Czy ona się zatrzyma, czy on się ruszy.

Z zamyślenia wyrwał go kuksaniec. Popatrzył na sprawcę. Ciemnoskóry, nieogolony mężczyzna stał u jego boku zaglądając mu przez ramie do zawartości telefonu.
- Szybciej się nie dało Zayn? – zapytał z wyrzutem Liam. Schował komórkę do tylnej kieszeni spodni.
- Radziłbym ci się tak nie szczerzyć do tej blondyny – burknął zmieniając temat jego spóźnienia na drugi plan.
- Nie szczerzę się – Payne zmarszczył brwi wściekając się lekko na kolegę. – Dobra nie ważne. Chodź już bo kolejny raz przez ciebie spóźnimy się na spotkanie – powiedział tylko otwierając drzwi do swojego czerwonego Porsche. Obrażony Pakistańczyk okrążył auto i wsiadł z drugiej strony.
- No ruszaj – westchnął z nutą goryczy w głosie.
- Już, już – zaśmiał się brunet i włączył silnik.
- Co z tą sprawą z Leeds? – burknął.
- Właśnie na ten temat będziemy rozmawiać na spotkaniu – odpowiedział Liam obracając kierownicą, aby wjechać w boczną ulicę.
- Jak to? – spojrzał na niego zaskoczony przyjaciel. – Przecież się nie zgłaszaliśmy do tej sprawy.
- Ale ja nas zgłosiłem Zayn. Kto inny jak nie my. Coś mi tu śmierdzi, a szczególnie jak to się stało. We własnym domu? To kogo on tam wpuszczał?
- Nie mam pojęcia, ale powiem ci tylko, że pakujemy się w niezłe gówno.
- Dlatego to wziąłem mój drogi – zaśmiał się głośno. – To nasza specjalność zapomniałeś już?
- Jakbym mógł… - przewrócił oczami Mulat. – Jak coś to się wycofam.
- I tak oboje wiemy że się nie wycofasz – stwierdził spokojnie jego przyjaciel i posłał mu znaczące spojrzenie. – Czyż nie mam racji misiaczku?
- Masz i to cholerną więc się już lepiej zamknij – zaśmiał się i uderzył go lekko w ramie.



_____________________________________________________________________________________________________________________________________

No to dzisiaj pierwszy rozdział :) Mam nadzieje, że Wam się spodoba, bo mnie nie za bardzo przypadł do gustu. Rozdziały będą dodawane w miarę możliwości co piątek.
Bardzo dziękuje za tyle komentarzy pod prologiem ! Jestem strasznie szczęśliwa, i bardzo bym chciała żeby tyle opinii było pod każdym rozdziałem. Nie ważne czy dobrych czy złych xx
 No to do następnego kochani ! :*
Wasza Luv Bromance ♥

78 komentarzy:

  1. rozdział strasznie mi się podobał, fajnie wszystko opisujesz
    + zauważyłam mały błąd, staraj się nie stawiać spacji przed znakiem zapytania. :D

    @bullshit_xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pierwszy rozdział, czekam na kolejny 👍 informuj mnie na tt @find___you

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny rozdział. bardzo mi się podoba. czekam na nexta. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozjebała mnie ich ta końcowa rozmowa XD ,Czyż nie mam racji misiaczku ?' ;'D O MAJ GAD CUDOWNE <33 Kocham to opowiadanie i cóż mam tu więcej dodać jest świetne <333
    @LouissIsMyAngel

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się ten rozdział spodobał,z niecierpliwością czekam na kolejne,na przebieg akcji xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział :) wszystko fajnie opisane i fajna fabuła.Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział. xHigNarryx

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ten rozdział! Nie mogłam się doczekać ale było warto :) @Gosia_012

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego nie przypadł Ci do gustu? :O Moim zdaniem jest świetny. Zaciekawił mnie i to bardzo. Lecz najbardziej chyba ciekawi mnie " Czy ona się zatrzyma, czy on się ruszy.". ;) Bo chyba w końcu to nastąpi? ;)
    Czekam na nn.♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny, czekam na kolejny x

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny czekam na kolejny / @hugmeeharry_

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozdzial bardzo mi sie podoba i z niecierpliwoscia czekam na kolejny
    Ps fajnie, ze beda dodawane regularnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rozdział, już ktoś wyżej wspomniał o spacjach przed znakiem zapytania, więc nie muszę o tym pisać :) Czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. + wpadniesz może na mojego bloga, który pisze z koleżanką? :) let-them-criticize.blogspot.com <3 @juliandniall

    OdpowiedzUsuń
  14. Boziu, dziewczyno, czytałam go już wcześniej, ale za każdym razem jak go czytam utwierdzam się w przekonaniu, że masz niesamowity talent, oby tak dalej x

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny rozdział, zapowiada się naprawdę genialnie. już nie mogę się doczekać rozwinięcia akcji, x
    pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    @Seyl_Tommo

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny rozdział czekam na następny...zapowiada się fajnie
    informuj mnie na tt @Aleks77025635

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam na kolejny xx
    jakbyś mogła mnie informować dalej na tt to @AlexDiaOfficial :) x
    dziena bejbe i powodzenia w następnym rozdziale ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co taki krótki ? :( świetnie piszesz! Wciągnęłam się na maxa:D i fabuła też super. Wszystko jak najbardziej mi się podoba. No to do piątku;) @OrdonkaOfficial

    OdpowiedzUsuń
  19. Super rozdział :) @1D_my_air

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozdział świetny ^^ aww lubię to opowiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Och widzę nasi bohaterowie już się "znają", jestem ciekawa w jaki sposób przebiegnie to oficjalne poznanie się ;) rozdział jest intrygujący, wprowadza nas powoli w świat bohaterów, ale nadal nie mówi zbyt wiele :) mnie jak najbardziej zachęciłaś do śledzenia przebiegu akcji i czekania na kolejny rozdział. Już nie mogę się doczekać :)
    Świetnie napisany rozdział!
    Pozdrawiam .xx
    @littlemonika17

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowity *-*
    @megatightening

    OdpowiedzUsuń
  23. genialne ,czekam na kolejny rozdział ♥
    "misiaczku" hahahahah xx
    /@jolkajolantaM

    OdpowiedzUsuń
  24. Zajebisty rozdział! ♥
    Twój warsztat zdecydowanie uległ zmianie. Porównując ten blog z poprzednim, to jest nie możliwe, bo odnosi się wrażenie że pisały go dwie inne osoby. Wow. Gratuluję i cieszę się bardzo, że masz nowy styl pisania, taki rozbudowany. :D

    http://gangsterzyzprzypadku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. OMG.
    Jezuuu nie mogłam się tak doczekać tego rozdziału, a kiedy dostałam na tt powiadomienie o rozdziale byłam na placu koło szkoły i nie mogłam przeczytać, a jak wróciłam byłam na maksa zmęczona, więc teraz do ciebie weszłam. Co ja będę się tłumaczyć? Rozdział jest geenialny, jest taki tajemniczy..Wiesz na nowo się zakochuję w Twoim blogu. Bardzo mnie ciekawi jak Liam z Lily się zapoznają. Jejku rozdział jest wspaniały, czekam na więcej akcji!

    OdpowiedzUsuń
  26. Rozdział był całkiem, całkiem :)
    Rozumiem, że to początek i z czasem akcja bardziej się rozkręci.
    Przyjemnie mi się czytało i bezbłędnie napisane.
    Cóż nie mogę za bardzo nic powiedzieć o bohaterach, ale myślę, że nie będę przepadać za główną bohaterką. Jakoś tak czuję. Nie wiem może się mylę. Zobaczymy z biegiem czasu :)
    Życzę weny i czekam na next :*

    PS. Mogłabyś zajrzeć na ff, które piszę z koleżanką skomentować i zaobserwować? Będziemy wdzięczne i zawsze odwdzięczamy się tym samym :)

    http://victim-ff.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejciu... ciekawie się zapowiada. Bardzo spodobał mi się ten rozdział i nie mogę się doczekać następnego;) Naprawdę fajnie piszesz;* Mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach? @neonkitty69

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny rozdział. bardzo mi się podoba, czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super rozdział, czekam na kolejny :) @zaynsbuffers

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny rozdział z niecierpliwością czekam na kolejnyy <333

    OdpowiedzUsuń
  31. jest super..... czekam na nn :**

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny rozdział, tylko szkoda że taki krótki. Nie mogę się doczekać następnego :) xx @ziam_shipper__

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dobry rozdział, faktycznie trochę krótki, ale piszesz ciekawie i że tak to nazwę 'nieszablonowo'. Główna bohaterka jest bokserką i mam nadzieję, że nie będzie typową dziewczyną z ff - kruchą, delikatną i nadmiernie dziewczęcą, chociaż byłoby to ciekawe zestawienie :)
    Nie mogę się doczekać, kiedy w końcu bohaterowie zrobią więcej w swoim kierunku niż tylko gapienie się na siebie, być może nastąpi to w kolejnym rozdziale?
    @paynemdma

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ciekawy rozdział i mam nadzieję że nowy pojawi się jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy rozdział bardzo fajny ;)
    Akcja się pomału rozkręca, więc nie mogę doczekać się następnych rozdziałów ;3
    Od 2 miesięcy mijać takiego przystojniaka i się nie zatrzymać ? Przecież to grzech haha :D
    Czekam na nexta xx
    @droowseex

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję, że wysłałaś mi linka. :) Muszę się przyznać, że o Liamie żadnego dobrego ff nie czytałam, a to zapowiada się wręcz genialnie. Dziwię się, że główna bohaterka tak po prostu mijała Liama jak gdyby nigdy nic. Naprawdę szok :o
    Powodzenia w pisaniu kolejnego rozdziału.
    Pozdrawiam, @mylovelybrad xx

    OdpowiedzUsuń
  37. Jejku to jest świetne. Nie wiem jak to zrobiłaś ale już to pokochałam. Z tego co widzę jak na razie to będzie pierwsze ff o takiej fabule. Coś innego :) W roku szkolnym sprawisz że jeszcze bardziej będę czekała na piątek. No nic, czekam na 2 @qrincessniall

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję za linka i przepraszam, że tak późno dodaję komentarz :)
    O Liamie czytałam tylko jeden (słaby) ff i przyznaję, że ten zaczyna się bardzo ciekawie. Nie jest on typowy, a to jest już wieeelki plus ;3
    A co do rozdziału, to gdybym była na miejscu Lily to nie dałabym rady przebiegać obok Liama. Musiałabym się zatrzymać xD
    Wszystko jest fajnie i bezbłędnie opisane, a to też jest plus ;)
    Jednym słowem jest po prostu:
    Cudowny *.*
    @Hatsumiblog

    OdpowiedzUsuń
  39. zapowiada się niezwykle, tajemniczo<3 ! Już kocham Twoje opowiadania i proszę informuj mnie o nowym rozdziale :)
    Jest genialny *.*
    Taki mroczny, tajemniczy..
    @a_misiek

    OdpowiedzUsuń
  40. O mój Boże weszłam na tego bloga z myślą: Pewnie kolejne nudne fanfiction.
    A po przeczytaniu rozdziału myślę: O MÓJ BOŻE TO JEST GENIALNE, JA CHCĘ JESZCZE
    Możesz mnie informować na tt? @myadorablou

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawie się zaczyna, podoba mi się twój styl pisania x

    OdpowiedzUsuń
  42. wow! no opowiadanie naprawdę będzie ciekawe! nie czytałam za dużo ff o Liamie przeważnie zdarza się tylko o Harrym a to serio będzie ciekawe. czekam z niecierpliwością na rozdział 2! powodzenia a prowadzeniu bloga i dużo weny kochana! x
    pozdrawiam i zapraszam http://lit-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, super rozdział *_* uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny jest! omg, kocham ♥ ♥
    @pervbrewksx

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny słońce *_* Pisz dalej xx
    /CrazyNajal

    OdpowiedzUsuń
  46. Genialne i zdecydowanie oryginalne ff ❤ To. Jest. Świetneee! 💞👌 Błagam o 2 rozdział jak najszybciej xD @MartaNialler1D ilysm

    OdpowiedzUsuń
  47. początek świetny i już nie mogę się doczekać następnego rozdziału jak cos to informuj mnie przez @707mania

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny x Jeśli możesz informuj mnie przez twittera - @OopsImCrazyMofo

    OdpowiedzUsuń
  49. czekam na kolejne rozdziały ;) bardzo ciekawa historia się zapowiada :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny rozdział! czekam na kolejne! ;xx
    @weroniiiiikaa

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawie się zapowiada, mam nadzieję, że następne rozdziały będą również tak interesujące.
    Muszę dodać, że naprawdę ładnie "grasz słowami", świetnie opisujesz. xx :) /@remembermepl

    OdpowiedzUsuń
  52. BĘDĘ CZYTAĆ! ;D
    ~ @NutellaOnBread

    OdpowiedzUsuń
  53. Super! Zapowiada się zajebiście skarbie :* Czekam na piątek ;) xx @fantasta2310

    OdpowiedzUsuń
  54. Kocham to, jest cudowne jsvdydhsksoan nie mogę się doczekać co dalej<3 xx

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny rozdział czekam na nastepne ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeju świetny geuebhxbsj czekam na kolejny xx / @traceofmyidols

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajnie się zapowiada, czekam na next :) x / @koteczek_nialla

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny<3super się zapowiada czekam na kolejny ;** @nxd69

    OdpowiedzUsuń
  59. wspaniały rozdział, oby tak dalej, z ciekawością czekam na następny ♥ \ luv_my_calum

    OdpowiedzUsuń
  60. ten rozdział jest ciekawy. ; ) bardzo mi się spodobał i czekam na kolejne oczywiście. ;** ♥ @_HeeyJamila_

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawie się zaczyna ;D czekam na następny rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  62. Czytałam kilka opowiadań z Liam'em ponieważ ich nie ma dużo ,a szkoda. Dość oryginalna "powieść". No nie wiem co będzie dalej ;)
    Powodzenia życzę i dziękuje że zareklamowałaś się na moim Twitterze i mam nadzieję być informowana o kolejnych rozdziałach @AnaLookOne

    OdpowiedzUsuń
  63. po prostu boski

    OdpowiedzUsuń
  64. Super, uwielbiam takie inne opowiadania. Inne w pozytywnym znaczeniu. Większość jest takich banalnych, a z podobnym pomysłem do powyższego jeszcze się nie spotkałam. Jeśli wszystkie rozdziały będą takie krótkie, to wiedz, ze się nie pogniewam, bo wolę krótsze, a ciekawsze, niż długie i nudne.
    @bemyloueh_

    OdpowiedzUsuń
  65. 'Czyż nie mam racji misiaczku?' Kurde mimowolnie sie wyszczeżyłam xp
    taaaaaak zajebisty rozdział......... że ide czytać dalej! XD
    @lo_ve1D

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny rozdział! xx
    @xluvmy1Dx

    OdpowiedzUsuń
  67. Jejku, rozdział świetny naprawdę. Zapowiada się mega ciekawie, zaraz czytam 2 rozdział i czekam na kolejne! x
    Żeby nie być do końca anonimowym, macie mnie na Twitterze :)
    @lov_my_heroes

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo podobał mi sie ten rozdział jest poprostu świetny!!xxx

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo fajny rodział. Podoba mi się będę czytać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Był cudowny nie ma co :* zostawiam ślad po sobie jak obiecałam @Szerrys

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudowny *-* @CarrotsLouu xx

    OdpowiedzUsuń
  72. Super to idę dalej czytać @happily_20

    OdpowiedzUsuń

Szablon by @Lyvia_x