poniedziałek, 7 lipca 2014

Prolog

Myślała, że życie jest inne. Nie spodziewała się, że wszystko tak szybko obróci się o sto osiemdziesiąt stopni. Dała ciała. Powiedzmy szczerze. Trochę za dużo zabawy, trochę za dużo odwagi w tym co robiła, a zazdrość innych zniszczyła jej życie. Troska o bliskich zmusza ją do niecodziennych czynów. Radzi sobie sama. Ale gdyby chociaż raz dała sobie pomóc, może to wszystko nie byłoby takie trudne.

On jest nazywany psem. Przez ludzi, którzy szanują tą prace nazywany jest stróżem prawa. Ale bycie detektywem, a może raczej czymś podobnym do szpiega, wymaga bycia i psem i stróżem prawa. Zawsze działa w grupie, bo wie, że sam nie da sobie rady, chociaż by dał. A kiedy będzie chciał pomóc, zostanie odrzucony. A to jest właśnie sens jego życia. Pomagać tym co go potrzebują. Chronić tych co są w niebezpieczeństwie. I zamykać tych co to bezpieczeństwo niszczą.

Dwie osoby, świat ten sam, ale czy wydarzenia ich połączą?


______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hejo ! No to dzisiaj witam Was na prologu ! <3 Mam nadzieje, że sie spodoba, ponieważ pisanie to moja pasja :* Rozdział pojawi się albo za tydzień, a jeżeli będziecie chcieli wcześniej... To wcześniej ! :* Kocham Was miśki !
Wasza @luv_1d_bromance xx

84 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie. Na pewno będę tu często zaglądać.
    Twoja @l0uxh

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow na prawdę świetnie się zapowiada! Prolog chociaż krótki zawiera w sobie tyle treści! Już się boję jak wspaniałe będą rozdziały ;o Pozdrawiam i życzę weny na dalsze pisanie x
    @LStylinsonforev

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. woow ♡
    a więc tak..
    zacznijmy od tego, że świetnie dopasowałaś bohaterów ;3
    W swoim jakże krótkim życiu przeczytałam dosyć dużo blogów z opowiadaniami,
    ten pomysł jest dość nietypowy i odstaje od reszty więc jest już w nim coś lepszego, ciekawszego niż w innych blogach ;3
    Jak na prolog to nie mogę za dużo napisać o twoim stylu pisania co się zmieni po kilku rozdziałach ;)

    Mam nadzieje że to opowiadanie będzie tak wciągające że będziemy z niecierpliwością czekać na kolejne rozdziały ;*


    WENY ;*
    @sweet9893

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Prolog był ciekawy a jakie będą musiały być rozdziały! @Gosia_012

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne! Możesz mnie informować na tt? @hejciabieber dziękuję ! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie piszesz! Zapowiada się ciekawie, ale jakie będą rozdziały? Myślę, że będę tu często zaglądać :) / @dreameer13

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm, prolog ciekawy, z pewnością zachęca do czytania :3 Miło się czyta, chociaż szkoda, że taki krótki :c styl pisania zdaje się masz lekki i przyjemny, ale jeszcze nie mogę dokładnie powiedzieć haha
    Fabuła jest oryginalna, nie spotkałam się z taką, a to ogromny plus, bo teraz przeważnie wszystkie ff są niemal identyczne pod tym względem...
    Mam tylko jedną maleńką uwagę... pisze się "to bezpieczeństwo", albo "owo bezpieczeństwo"... niby mały błąd, ale rzuca się w oczy ;)
    No to tyle, czekam na rozdziały :D
    Kotna aka @meexoow x

    P.S.: mogłabyś dodać mnie do informowanych? Z góry dziękuję x

    OdpowiedzUsuń
  9. jacieeee *.* zapowiada się ciekawie nawet bardzo :) czekam na pierwsze roździały .
    ola_frugo xx mozesz dodać do informowanych ? :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny! Na prawdę super sobie poradziłaś:)Autorzy wielu opowiadań,które czytałam zawsze mieli problem z napisaniem tak dobrego prologu,który zachęciłby do dalszego czytania rozdziałów.Ty poradziłaś sobie znakomicie:D Życzę Ci dalszej weny i chyba zostanę stałą czytelniczką:)
    ~@dream_hope_xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy prolog ;)) Już nie mg się doczekać co się bd działo^^miłego pisania <3

    @painful_love_

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny! czekam na następny i zapraszam do mnie http://hottest-fanfiction.blogspot.com/ :)x

    OdpowiedzUsuń
  14. looo pisz pierwszy rozdzial! @tropicshazza

    OdpowiedzUsuń
  15. zapowiada się bardzo ciekawie. Czekam na dalszy przebieg wydarzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no prolog świetny, czekam na resztę xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Prolog jest MEGA. Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału.☺♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne ♥ Zapowiada się na prawdę interesująco :) Zatem czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział ! :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Cuudowny, czekam na pierwszy rozdział. <33
    Zapraszam do mnie :)
    http://whymemaybesomedaythingswillworkout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowity *-*
    @megatightening

    OdpowiedzUsuń
  21. zostałaś nominowana do Liebster Award, szczegóły tutaj: http://two-pieces-of-a-broken-heart-ff.blogspot.com/2014/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapowiada się ciekawie ;) będe czytać
    @1D_my_air

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapowiada sie naprawdę genialny fanfic, prolog zachęca do czytania, śledzenia losów bohaterów. Fabuła jest oryginalna :D pozostaje mi czekać na pierwszy rozdzial,
    Pozdrawiam i zycze weny bo bez tego ciężko, x

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawie się zapowiada. uwielbiam Liama w ff, więc tym bardziej mi się podoba. bfhds, mogłabym być informowana na tt o nowych rozdziałach?
    @hipsta__pliz xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapowiada się bardzo ciekawie. Prolog króciutki, ale takie właśnie lubię. Masz dużego plusa za to, że jest Liam! Uwielbiam go, dlatego z pewnością będę czytać kolejne rozdziały. :))

    Mam tylko małą uwagę. Nie powinno się pisać ''180'' tylko słownie ''sto osiemdziesiąt'', bo to jest opowiadanie. ;-)

    Podoba mi się, więc dołączam do obserwatorów i czekam na ciag dalszy.

    Zapraszam również do siebie, gdzie również występują członkowie 1D:
    ostatnie-spojrzenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny prolog, ciekawie się zapowiada, uwielbiam czytać ff o Liamie :) szkoda, że taki krótki, ale mam nadzieję, że nam to wynagrodzisz długaśnym rozdziałem :)
    @paynemdma

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękny prolog, o moim kochanym Liamie <3 Podoba mi się i będę wpadać tutaj często XD
    @LouissIsMyAngel

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawy prolog, a ff o Liamie czytam niewiele, w ogóle czytam bardzo mało ff, a ten bardzo mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny prolog. Zapowiada się ciekawie ;) Czekam na pierwszy rozdział xx
    @Roxana_xdd

    OdpowiedzUsuń
  30. ej, to jest na prawdę dobre! ♥.
    Miałam ograniczyć ff, ale chyba tego jeszcze poczytam *.*
    No i to, że główną bohaterką jest Ashley Benson już całkiem mnie przekonało aw <3
    Życzę dużo weny, i liczę na częste rozdziały.
    Buzi :* / Świnka Chudzinka

    OdpowiedzUsuń
  31. zapowiada się świetnie *-*
    czekam na kolejne rozdziały ! x
    /@jolkajolantaM
    PS. Wygląd bloga jest po prostu b o s k i ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapowiada się świetnie, czekam na kolejne rozdziały aww ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaprasiłaś mnie na TT, więc weszłam i nie żałuję! Bardzo chętnie będę śledzić Twojego bloga, przynajmniej wakację nie będą nudne. Prolog jest bardzo ciekawy, bardzo dużo opisuję. Świetni bohaterowie + grafika bloga. Tylko jedno mnie nie pokoi. Czy będą sceny +18 , bo wiesz jest napisane 'Czytasz na własną odpowiedzialność'. Kurde upierdliwa jestem wiem, ale no muszę wiedzieć co czytam. Ha szablon na zamówienie ? Kolejny plus. No cóż co więcej mam napisać ? No chyba to wszystko. Bardzo fajnie się promujesz, chyba też tak zacznę, hahha :) Moje TT: One_Cherry.
    Czekam na rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  34. zapowiada się cudownie
    czekam na kolejny rozdział / @hugmeeharry_

    OdpowiedzUsuń
  35. zapowiada się fajnie :) pisz dalej skarbie, przekonałam się ;)
    @AlexDiaOfficial

    OdpowiedzUsuń
  36. Prolog jest bardzo ciekawy, mam nadzieję za całe opowiadanie będzie ciekawe :) Super, czekam na kolejny rozdział! :) @SadKidrauhl

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mam wątpliwości co do tego, że tak historia będzie niewiarygodna. Coś cudownego. Dopiero sam prolog, a ja już siedzę niecierpliwie oczekując rozdziału. Sam początek jest intrygujący, dwa cudowne charaktery.
    Pomysł jak najbardziej ciekawy ;) Czekam na rozdział.
    Pozdrawiam .xx
    @littlemonika17

    OdpowiedzUsuń
  38. WOW. WCIĄGNĘŁAM SIĘ! ZACIEKAWIŁAŚ MNIE JUŻ NA TWITTERZE, KIEDY PODAŁAŚ MI LINKA. MYŚLĘ SOBIE: "A CO TAM, SPRÓBUJĘ. MOŻE TO NIE BĘDZIE ZWYKŁY FF"
    I POWIEM CI, ŻE SIĘ NIE ZAWIODŁAM. PROLOG ŚWIETNY, IDEALNIE NAPISANY. TWÓJ STYL PISANIA JEST PRZYJEMNY I DOBRY. WRĘCZ TAKI, POWIEM CI SZCZERZE. CZEKAM NA WIĘCEJ; SPOTKANIE LIAMA I LILY ORAZ INNE MOMENTY ^^
    @himyzayn
    http://zaynmalik-bb-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  40. zapowiada się bardzo ciekawie, będę czytać (:

    OdpowiedzUsuń
  41. Super wstęp, czekam na więcej ;) ily @ordonkaOfficial

    OdpowiedzUsuń
  42. zapowiada się ciekawie, czekam na 1 rozdział x

    OdpowiedzUsuń
  43. zapowiada się całkiem fajnie, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajna, ciekawa fabuła. Na pewno będę śledzić bloga i czekam na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ciekawie się zapowiada.Z niecierpliwością czekam na 1 rozdział:) xHugNarryx

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow to zupełnie co innego. Proszę informuj mnie na TT
    @AnneMaryClaire

    OdpowiedzUsuń
  47. Mimo, że różni się od większości, to ciekawe :)) Bd tu zaglądać ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny prolog, czekam na następne rozdziały 👍 Informuj mnie na TT @find___you

    OdpowiedzUsuń
  49. niezły początek x

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny początek, czekam na 1 rozdział xx

    OdpowiedzUsuń
  51. Mm zaczyna się ciekawie ;)
    Informuj mnie ;) @Lolus1xd

    OdpowiedzUsuń
  52. zapowiada sie ciekawie...czekam na wiecej :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapowiada się naprawdę ciekawie i bardzo dobrze piszesz, nie widzę, żadnych błędów :)
    Ciekawa jestem jak oboje odnajdą wspólny język :)
    Czekam na nn i życzę weny :) x
    Pozdrawiam, @xAgata_Sz .xx

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie się zapowiada czekam na dalszą część xx :) ~Mrs.Darkness

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow ciekawe, przyciąga uwagę :)@luvmypotato93 zapraszam do siebie @baddarkness-harrystyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapowiada się na prawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. czekam na rozdział,chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. czekam na rozdział,chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Super się zapowiada, czekam na nn ♥ / @Paula0690

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetry prolog! Zapowiada się ciekawie. ;) czekam na rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  62. Super się zapowiada :) Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział i życzę weny xx

    OdpowiedzUsuń
  63. Zaczyna się ciekawie będę tu wpadać <3
    @Aleks77025635

    OdpowiedzUsuń
  64. ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Na szybkiego dzisiaj wrzuciłam rozdział i strasznie się ucieszyłam jak pod poprzednim dałaś mi link do nowego bloga! Szybko wróciłam z miasta żeby tu zajrzeć i WOW! Tego się nie spodziewałam! Genialny prolog! Jestem strasznie ciekawa co to będzie za opowiadanie! Bohaterowie są również fantastyczni :D
    Jak zobaczyłam liczbę komentarzy pod tym postem to mnie zamurowało XD Trzymam kciuki, aby ta liczba czytelników się utrzymała kicia. Dodawaj szybko pierwszy rozdział <3

    http://gangsterzyzprzypadku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. ciekawy prolog
    z chęcią będę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Kochanie, to jeszcze nie koniec mojego opowiadania, zostały dwa rozdziały :) Zapomniałam dodać ankietę z zapytaniem czy mam pisać drugą część opowiadania. Wstawiłam ją dzisiaj i bardzo proszę, abyś na nią odpowiedziała. To dla mnie bardzo ważne.
    Z góry dziękuję ;-*

    OdpowiedzUsuń
  68. zapowiada się nieźle :) /@Smile45555

    OdpowiedzUsuń
  69. ciekawe :D z chęcią przeczytam całe :3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  70. świetnie się zapowiada :) Będę czytać <3
    @LoveLouisek

    OdpowiedzUsuń
  71. Super zapowiedź! I jeszcze Liam w roli głównej :)
    @bemyloueh_

    OdpowiedzUsuń
  72. Tak tak tak! Li w roli głównej i na takie ff czekałam! Zapowiedź zaczepista i czytam dalej ♡♥
    @lo_ve1D

    OdpowiedzUsuń
  73. przeczytalam wstep i juz jestem ciekawa co dalej x
    swietne! ide dalej :) /be_my_lou

    OdpowiedzUsuń
  74. jej świetny prolog agdjdhdhdbdudbdudg!! xx

    OdpowiedzUsuń
  75. @ThisIsMyLeeLee28 lipca 2014 17:08

    zabieram się za czytanie xx

    OdpowiedzUsuń
  76. zapowiada sie super!:*

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny ff czekam na dalsze rodziały :3

    OdpowiedzUsuń
  78. Zapowiadda sie ciekawie :). @AmeliaMela131

    OdpowiedzUsuń
  79. Zapowiada się ciekawie! Podoba mi się narracja*.* Już mam tyle pytań haha. Zapraszam do mnie: fictious-fanfiction.blogspot.com
    @rckme_pls

    OdpowiedzUsuń
  80. Dopiero zaczynam przygodę z tym blogiem i muszę przyznać, że prolog zachęca do dalszego czytania. Ogromny plus za oryginalna fabułę :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by @Lyvia_x